PROCÉS DE SELECCIÓ INTERN
D’UN/A COORDINADOR/A DE COMUNITATS
Per incorporar un/a coordinador/a de comunitats, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Missió
- Dirigir les Redaccions Digitals de Comunitats per garantir la creació de contingut nadiu a xarxes socials de producció pròpia, la distribució i visibilitat del contingut del catàleg de la CCMA a xarxes socials, la coordinació i coherència entre l’oferta de les diferents redaccions, i la creació, participació i fidelització de les comunitats al voltant dels nostres continguts.
Funcions
- Assegurar la implementació d'una estratègia de creació i distribució de continguts de la CCMA a xarxes socials que apropi la CCMA als seus objectius estratègics pel que fa a l'increment de continguts en català, l'impuls de nous formats audiovisuals d'èxit i la re-connexió amb audiències de totes les edats, especialment les més joves.
- Definir, implementar, mantenir i coordinar l'estratègia de generació de comunitats al voltant dels continguts de la CCMA, alineant-la amb els objectius del Pla Estratègic i les possibilitats de l'empresa. Incentivar la participació i el protagonisme de les nostres audiències en la nostra producció de continguts.
- Dirigir els diferents equips humans en la implementació de l'estratègia de generació de Comunitats (redaccions, imatge, producció).
- Establir-ne els objectius i les prioritats, els plans de formació necessaris per a la seva transformació, organitzar els recursos necessaris i coordinar el funcionament transversal per assegurar una alineació comuna i una optimització en l'ús dels recursos humans.
- Impulsar, coordinar i supervisar la creació de contingut i formats nadius de producció pròpia de les diferents redaccions en les cobertures i produccions transmèdia.
- Avaluar els resultats i els rendiment de les estratègies de continguts, de distribució i de comunitats implementades respecte els indicadors establerts, i impulsar les correccions necessàries per millorar-ne l'eficiència.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
- Tenir contracte indefinit a la CCMA.
- Tenir el grau universitari en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Comunicació Multimèdia o Publicitat.
- Mínim 5 anys d'experiència com a especialista en estratègies de continguts a xarxes.
- Mínim 2 anys d'experiència en direcció d'equips.
- Idiomes:*
- Català: C1
- Anglès: B2
*Es pot realitzar una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell.
Es valorarà
- Visió estratègica
- Capacitat de Lideratge
- Altes capacitats comunicatives i dots de persuasió
- Capacitat d’organització i planificació d’equips de treball
- Presa de decisions
- Organització, priorització i planificació
- Capacitat d'anàlisi i síntesi
- Creativitat
- Orientació a la innovació i connexió amb l'avantguarda de la indústria
- Orientació a resultat
- Negociació
Condicions de l’ocupació
- Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Horari: partit.
- Sou: 75.000 € bruts, en còmput anual.
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 21 de desembre del 2025. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “Coordinador/a de comunitats”.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA
Sant Joan Despí, 11 de desembre del 2025
Romà Vilanova Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans