PROCÉS DE SELECCIÓ INTERN D’UN/A CAP DE DIRECCIÓ CREATIVA DE MÀRQUETING
Per incorporar un/a cap de direcció creativa de màrqueting, s’obre el procés de selecció entre els professionals del 3Cat.
Missió
Oferir una mirada creativa a totes les campanyes, peces i formats produïts a 3Cat, tot comunicant els seus valors de marca i posicionament que permetin la connexió, captació i participació amb l'audiència/usuaris de la manera més efectiva possible.
Alhora, aportar una visió estratègica global des del punt de vista creatiu i respecte el posicionament estratègic de les marques vinculades a 3Cat en tots els seus nivells: estratègia de mitjans, conceptes tranversals, storytelling, naming, logostips, etc
Funcions
- Aportar visió creativa a la promoció dels continguts dels mitjans de 3Cat.
- Conceptualitzar i dirigir les propostes creatives de les campanyes de màrqueting estratègiques/de producte/continguts elaborades pels equips de 3Cat.
- Contribuir a la visió estratègica de les marques de 3Cat en tots els aspectes vinculats als seus valors, atributs i posicionament.
- Contribuir a les estratègies de captació de nous targets d'audiència/usuaris i a la materialització de nous formats audiovisuals i promocionals.
- Detectar tendències al panorama audiovisual (offline i online) nacional i internacional, tant a nivell creatiu com pel que fa al posicionament de marques.
- Supervisar, planificar i organitzar projectes creatius i fer un seguiment dels serveis externalitzats amb agències i productores, i realcionats amb les campanyes i de 3Cat.
- Dissenyar i articular les campanyes que impliquin el posicionament corporatiu dels mitjans de 3Cat com a ens públic.
- Assessorar amb visió creativa/estratègica a direccions de mitjà/àrees, per contribuir a l'elaboració i posicionament dels continguts de 3Cat.
- Oferir un enfoc innovador als formats i continguts que es produeixen a 3Cat, en tots els seus mitjans així com coneixement dels entorns digitals (xarxes).
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
- Tenir contracte indefinit a 3Cat
- Tenir el grau universitari vinculat a la creació i/o audiovsiual com per exemple comunicació audiovisual, publicitat i relacions públiques, periodisme, belles arts, cinema, disseny gràfic/industrial o equivalent.
- Formació especialitzada en innovació, creativitat i creativitat en entorns digitals (xarxes).
- Almenys 5 anys d'experiència i coneixement de narratives i formats audiovisuals, clàssic (offline i online) i tendències digitals (xarxes e màrqueting d'influència)
- Almenys 3 anys d'experiència en gestió i organització d'equips dins l'entorn audiovisual.
Coneixement d'eines de recerca i anàlisi de les tendències del sector audiovisual.
- Idiomes:*
Català: C1
Anglès: B2
*S’haurà de realitzar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell si no s’ha acreditat degudament el nivell.
Es valorarà
- Visió creativa, per convertir les necessitats de mitjà/client en missatges audiovisuals.
- Visió estratègica global respecte el posicionament de les marques.
- Capacitat de gestionar liderar persones i coordinar equips de treball.
- Capacitat de pensament crític, conceptualització i innovació.
- Capacitat de comunicar, raonar i argumentar propostes creatives.
- Capacitat de fer recerca i anàlisis de les tendències actuals del sector.
Condicions de l’ocupació
- Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Horari: fix partir.
- Sou: 72.464,28€ bruts, en còmput anual.
- Centre de treball i localitat: Sant Joan Despí i/o Diagonal
Presentació de sol.licituds i comunicació
El procés de selecció s'ha encarregat a una empresa externa. Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud a lparedes@theskeye.com fins al dia 10 de novembre del 2025. Caldrà enviar el currículum actualitzat i un escrit de motivació per ocupar el lloc amb l'assumpte "cap creatiu 3Cat"
S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Les consultes i/o dubtes sobre aquest procés de selecció es podran presentar exclusivament mitjançant correu electrònic adreçat i es respondran per la mateixa via de comunicació.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA