Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2025 RESPONSABLE OFICINA DE COMPLIMENT DE NORMATIVA, BON GOVERN I CONTROL INTERN

CONVOCATÒRIA DE PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A RESPONSABLE D'OFICINA DE COMPLIMENT DE NORMATIVA, BON GOVERN I CONTROL INTERN PER A LA CCMA PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ

Per incorporar un/a responsable d’Oficina de Compliment de Normativa, Bon Govern i Control Intern, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, pel sistema de lliure designació.

Característiques del lloc de treball

  • Lloc de treball: Responsable d’Oficina de Compliment de Normativa, Bon Govern i Control Intern
  • Horari: Fix partit
  • Forma d’ocupació: Contracte d’interinitat fins a la cobertura de la vacant
  • Retribució anual: 85.000  € bruts, en còmput anual
  • Centre de treball i localitat: C. Oriol Martorell, 1 - Sant Joan Despí 

Missió

Garantir que la CCMA i la CCMA SA compleixi amb el marc legal, ètic i normatiu aplicable, tant intern com extern, mitjançant la implantació, supervisió i actualització de polítiques, procediments i controls que assegurin una conducta corporativa íntegra, prevenint riscos legals, reputacionals i regulatoris.

Funcions

  • Supervisar les processos i procediments de la CCMA, mitjançant el model de compliance per garantir que l'organització compleix amb totes les normes legals i ètiques.
  • Gestionar el flux d'informació amb la instrucció, registre i anàlisis de dades i informació rebuda a través del Canal Ètic.
  • Avaluar, planificar, dirigir, implementar i fer seguiment  de mesures i actuacions en matèria de transparència, accés a la informació pública i bon govern en la CCMA i la CCMA SA.
  • Assegurar la disponibilitat i el correcte funcionament del Canal Ètic i el Portal de la Transparència.
  • Elaborar el pla de control intern de compliment de legalitat i adequació a la normativa d'aplicació
  • Vetllar pel compliment del Pla d'Auditoria tant pel que fa a les auditories internes com a les externes.
  • Identificar i avaluar els riscos dels diferents tractaments de dades personals de la CCMA, CCMA, S.A i FUNDACIÓ LA MARATÓ: revisió de les fitxes dels tractament identificats i actualitzar les respectives avaluació de riscos.
  • Promoure els mecanismes de conscienciació i formació de l’oficina de compliment normatiu, bon govern i control intern.
  • Assessorar a l'organització en temes relatius a protecció de dades, vehiculant i donant resposta a les consultes efectuades des de diferents àmbits de l'Organització (Producció, Càsting, Club SX3, etc.).
  • Coneixement i aplicació de la Normativa legal vigent, tant interna com externa.

Els requisits necessaris que haurà de tenir són:

  • Tenir el grau universitari en dret, econòmiques, administració d'empreses, finances o similar
  • Experiència professional en compliment normatiu, control intern i/o govern corporatiu en empreses del sector públic i privat, amb coneixement de la normativitat aplicable i relació amb ens de control
  • Idiomes: Català: C1*
    *S’haurà de realitzar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell si no s’ha acreditat degudament el nivell.

Aspectes i capacitats a valorar

  • Formació de postgrau en compliment normatiu
  • Experiència professional en relacions amb l'administració
  • Experiència professional en empreses del sector públic
  • Capacitat de gestió de crisis i de resolució de conflictes en entorns complexes
  • Habilitat  en la gestió, coordinació i formació d'equips
  • Capacitat i habilitats per la negociació
  • Habilitats en organització i gestió del temps
  • Habilitats socials/relacionals i de comunicació amb empatia i assertivitat
  • Capacitat per planificar, organitzar i coordinar diversos projectes alhora
  • Capacitat de mantenir la calma sota pressió 

Publicació de la convocatòria

Aquesta convocatòria es publica al web de la CCMA, a l’apartat Transparència i si és convenient a altres portals de selecció.

Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de candidatures finalitza el 17 de novembre del 2025 a les 23:59h, inclòs.

Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts hauran de dirigir la seva candidatura a l’adreça snadal@gestionce.com (a l'atenció de la Sílvia Nadal) i adjuntar el seu currículum indicant a l’assumpte del correu “Responsable d’Oficina de Compliment de Normativa, Bon Govern i Control Intern”.

La documentació original acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria s’haurà de presentar compulsada en qualsevol moment del procés de selecció que es requereixi.

Comunicació

Les consultes i/o dubtes sobre aquest procés de selecció es podran presentar exclusivament mitjançant correu electrònic adreçat a snadal@gestionce.com (indicant a l’assumpte del correu: Responsable d’Oficina de Compliment de Normativa, Bon Govern i Control Intern)  i es respondran per la mateixa via de comunicació.

Òrgan de selecció

 La composició de l’òrgan de selecció responsable d’avaluar les candidatures presentades com a finalistes per la consultora serà la següent:

  • Romà Vilanova i Llombart, Director d’Organització. Processos i Recursos Humans
  • Carme Figueras Siñol, Consellera de la CCMA
  • Lluis Noguera Jordana, Conseller de la CCMA
  • Josep Riera Font, Conseller de la CCMA

Procediment de selecció

  • Les candidatures que es rebin, amb la seva documentació corresponent, seran analitzades per comprovar que reuneixen els requisits establerts d’accés a la convocatòria
  • Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si es disposa dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones candidates podran ser convocades a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. Així mateix, en cas necessari, es realitzaria la prova dels idiomes corresponents a aquelles persones que no els tinguin acreditats prèviament
  • En aquest casos, l'entrevista, així com les proves a les quals hagin estat convocades les persones candidates, seran eliminatòries. Les convocatòries es faran per correu electrònic.

La participació al procés de selecció implica l’acceptació de les condicions i les bases del procés de selecció.

Política d’igualtat de gènere

Segons els Pla d'Igualtat establert a la CCMA, en igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l'objectiu d'assolir una composició total de la plantilla al 50%

Persones amb discapacitat

Les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de persones sempre que disposin de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball i per exercir les tasques assignades al lloc.

Les persones amb un grau de discapacitat reconeguda igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació oferta. Aquesta condició s’haurà d’acreditaran el moment de presentar la sol·licitud.

Resolució de la convocatòria

La resolució de al convocatòria serà publicada al web de la CCMA, apartat transparència. La persona seleccionada serà convocada per a la formalització del contracte corresponent.

Període d'inscripció:  30/10/2025  a  17/11/2025
Empresa:   CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS