PROCÉS DE SELECCIÓ INTERN D’UN/A CAP EXPERIÈNCIA DE CLIENT
Per incorporar un/a Cap d’Experiència de Client, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Missió
A partir del pla estratègic de 3Cat i dels objectius marcats per la direcció d’Estratègia de Plataformes Pròpies, el/la Cap d’Experiència de Client ha de definir i implementar l’estratègia relacional amb els usuaris registrats (clients) de l’organització. El seu objectiu és millorar l'experiència dels clients i acompanyar el creixement de les audiències digitals a través de comunicacions segmentades i personalitzacions digitals. Gestionarà projectes i equips per assegurar la correcta execució de l'estratègia, la qualitat de les dades i el compliment amb les normatives de protecció de dades.
Funcions
- Impulsar i desplegar l'estratègia d'experiència relacional amb els usuaris registrats digitals (clients) per millorar el servei i assolir els objectius de creixement d'audiència digital.
- Idear línies mestres de segmentació i personalització tant als actius digitals de l'organització com a les comunicacions amb els usuaris registrats, basant-se en l'anàlisi dels usuaris i el seu comportament.
- Dirigir l'evolució del Sistema de Gestió d’Experiència de Client de 3Cat i definir els procediments a seguir per part dels equips que hi operen.
- Coordinar l’equip intern i els serveis externs assignats al projecte de Gestió d’Experiència de Client, assegurant una organització i una col·laboració eficaç per aconseguir els objectius establerts.
- Identificar oportunitats de millora contínua i innovació en l'estratègia d'experiència relacional els usuaris registrats, incorporant noves tecnologies, en coordinació amb els equips tècnics, i impulsant metodologies per optimitzar els processos i oferir un valor afegit als usuaris registrats.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
Tenir contracte indefinit a la CCMA.
Tenir el grau universitari en comunicació, periodisme, màrqueting, multimèdia o equivalent.
Experiència de 5 anys a l’entorn del màrqueting o la comunicació digital.
Experiència de 5 anys en gestió de projectes complexos i amb tecnologia implicada
Experiència de 5 anys en lideratge i gestió d’equips
Experiència anterior en projectes de gestió d’experiència de clients.
Idiomes:*
- Català: C1
- Anglès: B1
*S’haurà de realitzar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell si no s’ha acreditat degudament el nivell.
Es valorarà
- Lideratge
- Visió estratègica
- Orientació a resultats.
- Adaptació als canvis
- Capacitat de treball en entorns d’incertesa
- Capacitat d’innovació.
- Gestió equips mulitidisciplinars.
- Visió analítica i de síntesi.
Condicions de l’ocupació
Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
Horari: fix partit
Sou: 67.099,41 € bruts, en còmput anual.
Centre de treball i localitat: Diagonal i/o Sant Joan Despí
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 9 de novembre del 2025. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “Cap Experiència de Client”.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA