Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2025 CAP EXPERIÈNCIA DE CLIENT

PROCÉS DE SELECCIÓ INTERN D’UN/A CAP EXPERIÈNCIA DE CLIENT 

Per incorporar un/a Cap d’Experiència de Client, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA. 
Missió 

A partir del pla estratègic de 3Cat i dels objectius marcats per la direcció d’Estratègia de Plataformes Pròpies, el/la Cap d’Experiència de Client ha de definir i implementar l’estratègia relacional amb els usuaris registrats (clients) de l’organització. El seu objectiu és millorar l'experiència dels clients i acompanyar el creixement de les audiències digitals a través de comunicacions segmentades i personalitzacions digitals. Gestionarà projectes i equips per assegurar la correcta execució de l'estratègia, la qualitat de les dades i el compliment amb les normatives de protecció de dades.  

Funcions 

  • Impulsar i desplegar l'estratègia d'experiència relacional amb els usuaris registrats digitals (clients) per millorar el servei i assolir els objectius de creixement d'audiència digital. 
  • Idear línies mestres de segmentació i personalització tant als actius digitals de l'organització com a les comunicacions amb els usuaris registrats, basant-se en l'anàlisi dels usuaris i el seu comportament. 
  • Dirigir l'evolució del Sistema de Gestió d’Experiència de Client de 3Cat i definir els procediments a seguir per part dels equips que hi operen. 
  • Coordinar l’equip intern i els serveis externs assignats al projecte de Gestió d’Experiència de Client, assegurant una organització i una col·laboració eficaç per aconseguir els objectius establerts. 
  • Identificar oportunitats de millora contínua i innovació en l'estratègia d'experiència relacional els usuaris registrats, incorporant noves tecnologies, en coordinació amb els equips tècnics, i impulsant metodologies per optimitzar els processos i oferir un valor afegit als usuaris registrats. 

Els requisits necessaris que haurà de tenir són: 

Tenir contracte indefinit a la CCMA.   
Tenir el grau universitari en comunicació, periodisme, màrqueting, multimèdia o equivalent. 
Experiència de 5 anys a l’entorn del màrqueting o la comunicació digital. 
Experiència de 5 anys en gestió de projectes complexos i amb tecnologia implicada 
Experiència de 5 anys en lideratge i gestió d’equips 
Experiència anterior en projectes de gestió d’experiència de clients. 
Idiomes:* 

  • Català: C1 
  • Anglès: B1 
    *S’haurà de realitzar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell si no s’ha acreditat degudament el nivell.

 

Es valorarà 
 

  • Lideratge 
  • Visió estratègica 
  • Orientació a resultats. 
  • Adaptació als canvis 
  • Capacitat de treball en entorns d’incertesa 
  • Capacitat d’innovació. 
  • Gestió equips mulitidisciplinars. 
  • Visió analítica i de síntesi. 

 

Condicions de l’ocupació 
Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial. 
Horari: fix partit 
Sou: 67.099,41 € bruts, en còmput anual. 
Centre de treball i localitat: Diagonal i/o Sant Joan Despí 

Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 9 de novembre del 2025. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.  
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “Cap Experiència de Client”. 
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA  


Període d'inscripció:  29/10/2025  a  09/11/2025
Empresa:   CCMA, SA