Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2025 OFICIAL 1A ADMINISTRATIU/VA PER CONTRACTACIÓ I COMPRES

El Departament de Contractació i Compres de l'Àrea de Gestió Economicofinancera té la necessitat de contractar un/a Oficial 1a Administratiu/iva en la modalitat de contracte temporal.

 
1. Característiques del lloc de treball

Lloc de treball: Oficial 1a Administratiu/iva.
Nivell: Nivell D
Departament: Contractació i Compres
Horari: Segons el conveni d'aplicació
Jornada: Jornada completa (35 hores setmanals) 
Retribució anual: 40.037,09 € (bruts en còmput anual) 
Tipus de contracte: temporal
Centre de treball: Sant Joan Despí (Barcelona)

  2. Funcions

  • Preparació i gestió de la documentació administrativa vinculada als expedients com plecs, contractes, informes, registres i propostes d’adjudicacions.
  • Suport a la responsable del Departament de Licitacions.
  • Suport en la preparació, tramitació i control de comandes i d’expedients de contractació pública.
  • Col·laboració en la redacció de documents legals, com plecs de clàusules, resolucions, informes justificatius, modificacions contractuals, etc.
  • Manteniment i actualització dels contractes, inscripció, modificació i baixa tant en plataformes pròpies com en la Plataforma de Serveis de Contractes del Sector Públic.
  • Seguiment dels terminis legals, compliment de contractes i estat de les comandes. 
  • Arxivament, classificació, actualització i gestió dels expedients seguint els criteris normatius de classificació i conservació. 
  • Atendre sol·licituds d’informació de departaments diversos de 3Cat, proveïdors, adjudicataris, empreses concursants i usuaris relacionats amb processos de compres

3. Requisits d’accés

  • Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
  • Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball per exercir les tasques assignades al lloc. 
  • Cicles formatius de grau superior (o equivalent) de la família professional d’administració i gestió o d’àmbit tècnic, amb 2 anys d’experiència en tasques administratives similars a les descrites (en els últims 5 anys), 

o bé  

  • Estudis universitaris en Dret, Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Ambientals o estudis relacionats amb contractació pública, o bé un postgrau o màster en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social o similar, amb 1 any d’experiència en tasques administratives o en tasques relacionades a les funcions del lloc de treball. 
  • Coneixements orals i escrits de nivell de català (C1) i d’anglès (B1) o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.  

 4. Aspectes i capacitats que es valoraran

  • Coneixements de la Llei de Contractes del Sector Públic.
  • Coneixement del funcionament i ús de la Plataforma de Contractació del Sector Públic de Catalunya (PSCP).
  • Llei de la CCMA i del Pla d'Igualtat d'oportunitats de gènere de la CCMA.
  • Nocions sobre la normativa de protecció de dades de caràcter personal.
  • Competència avançada en l'ús d'eines ofimàtiques i de textos.

5.Procediment de selecció:

1.- Comprovació dels requisits d’accés. Les persones que no acreditin tots els requisits establerts seran excloses.
2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball:
En funció del nombre de sol·licituds rebudes, es realitzarà una valoració curricular de les candidatures que compleixen els requisits.
Les persones amb millor valoració curricular i que acreditin tots els requisits podran ser convocades a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o una prova pràctica que determinarà l’òrgan de selecció.
3.- Es facilitarà un enllaç al correu de la inscripció per confirmar l'assistència amb data màxima de resposta. 
4.- La/es persona/es seleccionada/es serà/an convocada/es per a la formalització del contracte corresponent. 
5.- A la resta de participants que demostrin les capacitats mínimes se'ls podrà oferir noves contractacions que hi pugui haver.

Resolució d’empats

En cas d'empat en la puntuació final obtinguda per dos o més candidats/es en la puntuació total del procés de selecció arrodonida a 2 decimals, l'ordre es resoldrà d'acord al següent: 
S'ordenarà en primer lloc la dona com a acció positiva, d'acord al Pla d'Igualtat de la CCMA, de cara a complir l'objectiu d'assolir una composició total de la plantilla al 50% 

Si persisteix l'empat s'aplicaran els criteris de desempat següents:

  • La persona aspirant que hagi obtingut una nota final més alta en la fase de proves del procés de selecció
  • La persona aspirant que hagi obtingut una nota més alta en la prova amb major ponderació dins del concurs

Persones amb discapacitat

Les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment. 
En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació que s’ofereix. 
La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.  

Forma d’ocupació

Contracte de treball temporal adequat a la necessitat del moment.

Participació
 
El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta finalitza el dia 20 d'octubre del 2025, inclòs.

Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç Espai Selecció (ccma.cat) i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.https://seleccio.3cat.cat/seleccio

Pel que fa a l’acreditació dels requisits d’estudis, coneixements orals i escrits de català i/o anglès hauran de ser penjats, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció als apartats corresponents de l’Espai de Selecció. Pel que fa a l’acreditació de l’experiència, s’haurà de fer mitjançant document acreditatiu (certificat amb la categoria, funcions i antiguitat, així com nòmines, contractes, etc. No serà vàlida la vida laboral com a document acreditatiu) i hauran de ser penjats, també, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció a l’apartat experiència laboral de l’Espai de Selecció.

Us enllacem el tutorial per a poder fer la inscripció i participar en el procés: Tutorial per a la inscripció a l'Espai de Selecció de 3Cat - YouTube https://youtu.be/TINaGclFKYA

 

OFICIAL/A 1A ADMINISTRATIU/IVA

Període d'inscripció:  29/09/2025  a  14/10/2025
Empresa:   CCMA, SA