PROCÉS DE SELECCIÓ INTERN D’UN/A DELEGAT/DA TERRITORIAL D'INFORMATIUS A MADRID
Per incorporar un/a Delegat/da dels Serveis Informatius a Madrid, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la 3Cat.
Missió
Aconseguir que la ciutadania tingui el millor contingut informatiu de la zona/àmbit de competència de la delegació a través del servei d'Informatius 3Cat amb alts estàndard de qualitat i que el seu equip doni el millor de si mateix.
Funcions
- Generar continguts informatius de referència de l’àmbit o territori corresponent, en qualsevol temàtica, format, suport o plataforma, tot garantint l’acompliment de les indicacions de la direcció d’Informatius i del Llibre d’estil, així com marcar els criteris editorials i periodístics i controlar la qualitat dels continguts i el compliment de la missió de servei públic.
- Organitzar l'equip assignat de la Delegació per elaborar continguts informatius i d'esports per TV, ràdio i digital; assignant objectius, planificant a curt, mitjà i llarg termini i seguint l'estratègia editorial i del contingut d'Informatius.
- Dissenyar i desplegar, prèvia aprovació de l'equip directiu d'Informatius, l'estratègia de cobertures i continguts informatius del seu territori i contribuint a l'alineació dels continguts amb els objectius editorials de 3Cat.
- Gestionar els recursos assignats a la delegació amb coordinació amb la/les redaccions central/s i supervisant la seva feina d'acord amb l'equip gestor.
- Representar institucionalment els serveis informatius 3Cat al territori, establi relacions i contractes amb les institucions, agents, sectors i organitzacions del territori del seu abast i representar institucionalment la Corporació quan se li demani.
- Liderar, cohesionar i fer créixer l’equip humà de la Delegació.
- Coordinar-se amb les redaccions de Sant Joan Despí i Barcelona a través dels interlocutors habilitats.
- Participar en qualsevol espai/programa del 3Cat.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són
- Disposar de contracte indefinit al 3Cat.
- Tenir categoria de Redactor/a (o equiparada) o ENG i/o estar en possessió d’una llicenciatura o grau en Periodisme, en Ciències de la Comunicació o en Comunicació Audiovisual.
- Tenir 5 anys d’experiència com a Redactor/a d’Informatius.
Idiomes*
*S’haurà de realitzar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell si no s’ha acreditat degudament el nivell.
Es valorarà
- Fortes habilitats periodístiques i ampli coneixement i interès per tot tipus de notícies i assumptes d'actualitat global.
- Criteri periodístic i capacitat de jerarquització de continguts.
- Experiència i capacitat assertiva en gestió d'equips
- Capacitat d'adaptació als canvis i d'introduir noves dinàmiques i cultura d'equip
- Coneixements i experiència en digitals
- Habilitats comunicatives i bona dicció i habilitat comunicativa en pantalla i antena.
- Capacitat d'establir relacions i contactes professionals per a que 3Cat sigui referent informatiu al territori.
- Haver fet habitualment cròniques i directes als serveis informatius dels mitjans de la CCMA.
Condicions de l’ocupació
- Nivell H de conveni. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Sou: 82.259,60€ bruts, en còmput anual.
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 25 de setembre del 2025. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “DELEGAT/DA MADRID”.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA
Sant Joan Despí, 15 de setembre del 2025
Romà Vilanova Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans