PROCÉS DE SELECCIÓ INTERN D’UN/A DIRECTOR/A D’ÀREA DE DESENVOLUPAMENT D'AUDIÈNCIES DIGITALS
Per incorporar un/a Director/a d’àrea de Desenvolupament d'Audiències digitals, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Missió
Impulsar el creixement sostingut de les audiències digitals a través de la generació de comunitats, l’optimització de la distribució transmèdia, la promoció en plataformes pròpies i externes i l’avaluació de resultats amb un enfocament social-first i data-driven, fomentant la col·laboració transversal de tota l'organització, per garantir l’impacte i la rellevància del servei públic digital de 3Cat. Desenvolupar una visió estratègica enfocada en atraure, desenvolupar i fidelitzar nous públics (especialment el target jove), amb la missió de fer de connexió amb les noves audiències digitals, el creixement del consum digital i la consolidació de comunitats al voltant dels continguts. Alhora, contribuir a adaptar l'oferta de producció i distribució dels continguts que ofereix 3Cat a les noves plataformes i formes de consum de les audiències. Desenvolupar noves comunitats exclusives en entorns digitals. En definitiva, contribuir, amb voluntat de servei públic, a incrementar l'oferta de contingut en català a l'àmbit digital i fer-ho amb un alt estàndard de qualitat.
Funcions
Impulsar les estratègies orientades al creixement, retenció, participació i fidelització de noves audiències i comunitats digitals al voltant de les nostres marques, continguts i serveis. Impulsar una cultura d'anàlisi, experimentació i decisió basada en dades i en millora i optimització contínua.
Dirigir les estratègies de distribució de continguts a xarxes socials i plataformes externes per tal de fer créixer les audiències digitals, alineant-les amb els objectius estratègics de la organització.
Dirigir la producció de continguts i formats nadius Social First per a xarxes socials i plataformes externes, especialment en els àmbits juvenils (EVA) i d'educació, on anar a buscar noves audiències. Impulsar formats d'innovació i recollir les pràctiques digitals emergents i en tendència.
Posicionar la CCMA dins de l'àmbit dels videojocs i el gaming, impulsant la producció de videojocs i interlocutant amb el sector per construir aliances.
Gestionar els equips humans i els recursos de l'àrea, i contribuir a un canvi de visió estratègica orientada a la presa de decisions orientades a l'optimització i el creixement d'audiències digitals. Potenciar el treball transversal en col·laboració i coordinació intensa amb els equips de continguts, plataformes pròpies, audiències i coneixement, comunicació, tecnologia, màrqueting i estratègia.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
- Tenir contracte indefinit a la CCMA.
- Tenir el grau universitari en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Comunicació Multimèdia o Publicitat.
- Mínim 5 anys d'experiència com a Especialista en estratègia digital, d'aquests al menys la meitat dirigint equips i projectes.
- Idiomes:*
- Català: C1
- Anglès: B2
*S’haurà de realitzar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell si no s’ha acreditat degudament el nivell.
Es valorarà
- Postgrau o Màster d'especialització en Comunicació Digital o similar.
- Visió estratègica orientada a objectius i audiències.
- Capacitat analítica.
- Capacitat creativa.Capacitat comunicativa amb els equips.
- Capacitat per organitzar i planificar.
- Capacitat per coordinar diversos projectes d'alta complexitat alhora.
- Capacitat per potenciar el desenvolupament de les persones, els equips i el talent professional de l'àrea.
Condicions de l’ocupació
Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
Horari: a torns.
Sou: 84.601,36 € bruts, en còmput anual.
Centre de treball i localitat: Diagonal i/o Sant Joan Despí
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 19 de juliol del 2025. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte "Director d’àrea de Desenvolupament Audiències Digitals”.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA
Sant Joan Despí, 9 de juliol del 2025
Romà Vilanova Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans