CONVOCATÒRIA DE PROCÉS DE SELECCIÓ D'UN/A ADJUNT/A DE DIRECCIÓ DE CATALUNYA RÀDIO PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ
Característiques del lloc de treball
Lloc de treball: Adjunt/a de Direcció Mitjà Ràdio
Categoria: Alta direcció
Àrea: Direcció ràdio
Horari: Jornada completa amb horari partit
Retribució anual: 95.691,28 € bruts en còmput anual
Prestació de serveis: Avinguda Diagonal, 614 - Barcelona
Missió
Amb dependència del director de la ràdio, exercir les funcions de la direcció del Mitjà Ràdio en cas d'absència de la persona titular o de trobar-se vacant aquesta direcció. Així com totes les funcions que li delegui la persona responsable de la direcció del Mitjà Ràdio.
Requisits necessaris
- Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
- Disposar de la capacitat funcional per exercir les tasques assignades al lloc de treball.
- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que es desenvolupaven en el cas del personal laboral en què s’hagi estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l’accés a l’ocupació pública.
- Estar en possessió d’una titulació oficial universitària superior (doctorat, màster, grau, llicenciatura, enginyeria, arquitectura). En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, el candidat o candidata haurà d’acreditar la seva homologació o equivalència oficial a Espanya.
- Disposar de més de cinc anys d’experiència directiva i/o de gestió als mitjans de comunicació i/o en el sector audiovisual i/o en indústries creatives.
- Idiomes:*
Català: C1
Anglès: B2
*Es podrà realitzar una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell.
Aspectes i capacitats a valorar
- L’experiència en l’exercici de funció d’administració, d’alta direcció, de control o assessorament, o funcions de responsabilitat similar, en entitats públiques o privades, preferentment del sector audiovisual o dels mitjans de comunicació.
- L’experiència professional en lideratge i motivació d’equips humans.
- L’experiència i/o coneixement dels canvis tecnològics i la innovació del món audiovisual.
- L’experiència professional en mitjans de comunicació de servei públic.
- La formació complementària relacionada amb els mitjans audiovisuals, les tecnologies de la informació i la comunicació, la gestió pública i/o de funcions directives i empresarials.
- Altres mèrits rellevants de caràcter professional, docent o investigador en àmbits relacionats amb la comunicació.
Presentació de sol·licituds
El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 9 de juny del 2025, inclòs.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts hauran de dirigir la seva candidatura a l'adreça seleccio@3cat.cat
Caldrà especificar en l'assumpte de correu: “Adj. Dir. CR” i presentar el currículum adjuntant l'acreditació documental del compliment de requisits de participació que es poden trobar descrits a la convocatòria.
La documentació original acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria s’haurà de presentar compulsada en qualsevol moment del procés de selecció que es requereixi.
Consulta la convocatòria sencera: https://seleccio.3cat.cat/seleccio/processos.jsf