Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2025 PROCÉS DE SELECCIÓ INTERN DE 7 LLOCS DE TREBALL D'EDITOR/A INFORMATIUS TV

Procés de selecció intern per cobrir 7 llocs d'editor/a per Informatius TV

Per incorporar 7 editors/es per informatius TV s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.

4 Editor/a 3/24

1 Editor/a TN Migdia (entre setmana)

1 Editor/a TN Vespre (entre setmana)

1 Editor/a TN Migdia i Vespre (cap de setmana)

 

Editor/a 3/24

Missió: 

Aconseguir una coherència en els criteris informatius amb el 324.cat, sent el responsable de la continuïtat del canal 3/24.

Disposar de l'escaleta base assegurant la seva qualitat, celeritat i correcció de les informacions. Assegurar el manteniment de les notícies que surten pel canal, incloses les territorials i de les diverses seccions per mantenir l'actualitat informativa

Funcions: 

Planificar i crear l'escaleta de l'informatiu o les rodes informatives de la franja assignada. Actualitzar les notícies a l'escaleta i fer els sumaris. Decidir senyal en directe a emetre.

Pactar amb el Redactor en cap les aportacions de les delegacions territorials, corresponsals i enviats especials la seva participació a les rodes del canal i l'aportació de les seccions d'Informatius les notícies i l'hora d'emissió. Respondre de manera especial en moments de notícies importants.

Fer el contingut dels tickers, incloure l'última hora en els tickers que s'emeten per pantalla.

Preparar programes especials i complementar l'equip d'edició en notícies excepcionals. Pensar i preparar entrevistes d'actualitat per complementar les informacions més destacades.

Aconseguir un bon ambient, ritme de treball , eficient i sostenible entre el personal de l'equip i dirigir-los cap a la immediatesa i el focus informatiu i d'atenció del moment informatiu excepcional.

Sou brut anual: 75.561,61.- €

 

Editor/-a Telenotícies

Missió:

Garantir diàriament els telenotícies que reflecteixin l'actualitat local, nacional i internacional amb equilibri territorial i temàtic acomplint els criteris del llibre d'estil i que siguin competitius i atractius per als espectadors

Assegurar l'emissió diària dels telenotícies acomplint amb l'hora d'inici i la durada final i el reflex de l'actualitat.

Funcions:

Decidir quines notícies apareixen al Telenotícies. Establir-ne l'ordre, el format, la durada i triar les que seran destacades.

Dirigir la posada en antena dels Telenotícies i coordinar totes les persones implicades en l'emissió per tal d'assumir el directe i la reacció en cas d'últimes hores i canvis d'escaleta

Organitzar l'equip de treball de la millor manera per optimitzar els recursos i aconseguir el màxim rendiment humà mantenint la seva motivació i liderar-lo. Coordinar-se amb els altres equips de la redacció.

Planificar les edicions especials dels Telenotícies i les sortides. Negociar amb direcció els equips, els recursos a disposar i estratègies globals.

Assegurar una comunicació efectiva amb tot l'equip, redacció i tots els departaments i seccions i delegacions i corresponsalies i també amb direcció d'informatius i altres departaments per tal d'acomplir els objectius fixats.

Sou brut anual: 81.858,33.- €

 

Els requisits generals per tots els llocs de treball són:

  • Tenir contracte indefinit a la CCMA.  
  • Tenir categoria de Redactor/a, ENG o equiparada i/o disposar d’un grau universitari en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Ciències de la Informació, o equivalent.
  • 5 anys d'experiència professional en l'àmbit dels informatius 
  • Idiomes:* 
    • Català: C2 
    • Anglès: B2 

*Es podrà realitzar una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell.

 

Es valorarà

  • 3 anys d'experiència en la direcció de persones i/o coordinació d'equips
  • Fortes habilitats periodístiques i ampli coneixement i interès per tot tipus de notícies i assumptes d’actualitat global.      
  • Lideratge per fer créixer l'equip i aconseguir el desenvolupament del seu talent en un ambient de treball actiu i positiu.
  • Capacitat de prioritzar amb claredat les tasques.    
  • Capacitat per prendre decisions i prioritzar.
  • Resolució per resoldre situacions imprevistes.   
  • Autocontrol i capacitat de gestió de l'estrès.      
  • Habilitats interpersonals i de comunicació.      
  • Flexibilitat i capacitat de trobar les millors decisions en cada edició. 
  • Àmplia disponibilitat horària.

 

Condicions de l’ocupació?

  • Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
  • Centre de treball: Sant Joan Despí

 

Presentació de sol·licituds

Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 23 de març del 2025. 

Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball: 

  • En funció del nombre de sol·licituds rebudes, es realitzarà una valoració curricular de les candidatures que compleixen els requisits. 
  • Les persones amb millor valoració curricular podran ser convocades a una o varies entrevista/es i/o proves per l’òrgan de selecció.

Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “Editor/a”

Per tal de facilitar el procés d’inscripció, us demanem que indiqueu el lloc de treball i la preferència al qual voleu optar en aquest Formulari Forms. Podeu seleccionar, una única opció o més d’una. Aquesta informació permetrà processar la vostra candidatura de manera més eficient, i l’òrgan de selecció podria fer suggeriments per assegurar que sigueu considerats pel lloc que millor s'ajusti al vostre perfil.

Les persones candidates rebran un correu amb la tria i preferència dels llocs de treball feta al formulari com a comprovant de la inscripció. 

En funció del nombre de candidatures i les característiques del procés de selecció, per tal de fer-lo més àgil i eficient, l’òrgan de selecció es reserva l’opció de comprovar l’acompliment dels requisits de les persones aspirants en qualsevol moment de les deferents fases del procés de selecció. 

En aquest cas els aspirants no es podran considerar admesos al concurs, encara que hagin participat en algunes de les entrevistes, fins a la superació dels requisits establerts. Les candidatures que no acreditin o no compleixin tots els requisits establerts per aquesta convocatòria seran excloses de la convocatòria.

En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb el que s’estableix al Pla d’Igualtat de la CCMA.

 

Sant Joan Despí, 13 de març de 2025

 

Romà Vilanova Llombart

Director d’Organització, Processos i Recursos Humans

EDITOR.

Període d'inscripció:  13/03/2025  a  23/03/2025
Empresa:   CCMA, SA