Convocatòria del procés selectiu pel sistema de promoció interna i públic d’un/a Tècnic/a administratiu/va de Projectes de Recerca i Divulgació per a la Fundació La Marató de TV3
D’acord amb les previsions establertes al Primer Conveni Col·lectiu de Treball de la Fundació La Marató de TV3, es convoca un procés de selecció conjunt de promoció interna i públic per a la provisió actual d’una vacant de Tècnic/a administratiu/va i per fer una bossa de contractacions temporals amb la resta de persones aprovades del procés, segons la taxa específica del 2022.
1. Nombre de vacants inicials a proveir
- Annex N. 1- Tècnic/a administratiu/va de Projectes de Recerca i Divulgació. Codi: 30
Els detalls de la vacant es poden consultar a l’annex d’aquesta publicació.
2. Requisits generals per a totes les vacants
- Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
- Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball.
- Coneixements orals i escrits dels idiomes que s’estableixin a l’annex.
- Els requisits de formació i experiència determinats a l’annex.
3. Publicació de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publica al portal corporatiu de la CCMA i al web de la CCMA, apartat Transparència.
4. Presentació de sol·licituds
El termini de presentació de candidatures per a aquest procés finalitza el dia 21 de març de 2025 a les 23:59. Les persones de la plantilla de la Fundació La Marató que es presentin per a la promoció interna -de conformitat amb la normativa d’aplicació- i que reuneixin els requisits establerts, s’hi hauran d’inscriure a través del portal corporatiu de la CCMA, espai Selecció.
Les persones interessades que es presentin al concurs públic i que reuneixin els requisits establerts hauran d’inscriure’s a l’espai de Selecció mitjançant aquest enllaç: https://seleccio.ccma.cat/seleccio/processos.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació. Les persones que desitgin participar en aquests processos de selecció en relació a més d'una de les vacants disponibles, hauran d'efectuar una sol·licitud per cadascuna d'elles.
Per acreditar tots els requisits exigits (estudis, experiència, coneixements orals i escrits de llengües, carnet de conduir, etc.), s’hauran de penjar els documents, en format PDF, als apartats corresponents del CV del web de Selecció de la CCMA, abans de la finalització del termini d’inscripció. Per a l’experiència s’haurà de presentar una certificació per a cada lloc de treball o categoria professional ocupada, sobretot de l’ocupació que sigui objecte del present concurs i indicant-ne la durada. No serà vàlid, i per tant no es computarà per als requisits o els mèrits professionals, el temps de treball exercit amb un certificat global de l’antiguitat a l’empresa o la vida laboral. Nomes computarà aquest tipus de document si es complementa amb el contracte de la categoria professional objecte del concurs.
Les candidatures que no adjuntin el mínim de documents que permetin acreditar els requisits establerts per a la convocatòria seran automàticament descartats.
A continuació, facilitem un enllaç amb el tutorial d’enregistrament a l’espai de Selecció de 3Cat i el procediment d’inscripció als nostres processos de selecció: Tutorial per a la inscripció a l'espai de Selecció de 3Cat (youtube.com)
5. Comunicació
El Departament de Selecció anirà publicant la documentació relativa a aquest procés de selecció al portal de Selecció de 3Cat avisant de les noves publicacions via correu electrònic a les persones candidates. S'estableix un període de 5 dies hàbils per presentar al·legacions a les decisions comunicades en les següents fases:
- Persones admeses provisionalment,
- Comunicacions de notes de les diferents proves,
- Comunicació del resultat final.
El període de presentació d’al·legacions s’iniciarà automàticament l’endemà de la data de publicació o de l'enviament de la comunicació.
Les al·legacions es podran fer a través del Contacte del web de Selecció, indicant el procés de selecció al qual s'està optant i adjuntant l’argumentació. Les al·legacions presentades fora de termini seran desestimades.