Procés de selecció intern d’un/a cap de Comunitat d’Àudio i Podcast
Per incorporar un/a cap de Comunitat d’Àudio i Podcast, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Missió
- Definir i aplicar l'estratègia de comunicació a les xarxes socials de les marques i programes d’àudio i pòdcast, mantenint coherència amb l’estratègia digital de 3Cat.
- Definir la prescripció de conversa social i les campanyes de participació i promoció a les xarxes.
- Impulsar, encarregar, supervisar i prioritzar nous continguts elaborats per la redacció o per tercers i adequar-los a l’estratègia editorial fixada.
- Fidelitzar i dinamitzar la comunitat digital de Catalunya Ràdio mitjançant els continguts i impulsant campanyes de participació.
- Participar de l'estratègia de creació de productes exclusius digitals d'àudio (podcasts), la seva estratègia de publicació així com la promoció orgànica mitjançant diversos canals.
Funcions
- Definir i aplicar l'estratègia de comunicació a les xarxes socials de CatRàdio, la resta de cadenes de l'emissora amb perfils a xarxes socials i els programes que mantenen perfil, mantenint coherència editorial amb informatius, programes, podcasts, especials i campanyes específiques. Definir la prescripció de conversa social i les campanyes de participació i promoció a les xarxes. Dirigir, aprovar, organitzar, planificar i avaluar l'estratègia digital tenint en compte les grans línies de contingut i la veu de marca.
- Planificar, organitzar i avaluar les graelles de publicació a xarxes socials, tot impulsant la creació de nous formats de producció pròpia buscant noves maneres d'arribar a nous públics i mantenir els seguidors fidels, per a xarxes socials i canals digitals.
- Editorialitzar diàriament les portades a les diferents xarxes socials on tenim presència.
- Coordinar accions i cobertures amb diferents àrees de la casa: editors digitals (3/24, Esport3, EVA, 3Cat, 3Cat Cultura i SX3), directors de programes, màrqueting, comunicació, editorialització d'OTT, producte d'actius digitals, documentació, etc.
- Gestionar l'estratègia de producció de continguts i distribució de cada programa, orientant objectius, target i volum de publicació.
- Organitzar i distribuir l'equip humà. Comunicar les estratègies i consignes a seguir a la redacció, als programes de producció interna i a les productores que creen continguts. Interlocutar amb realització i producció d'IRIED per a la producció de continguts.
- Avaluar regularment les audiències, fent el seguiment oportú dels KPI's marcats (reach, reproduccions, fidelització).
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
- Tenir contracte indefinit a la CCMA.
- Tenir categoria de Redactor/a i el grau universitari en l’àmbit de la comunicació o equivalent.
- 5 anys d’experiència en edició, redacció i producció de continguts amb criteri periodístic, en gestió de xarxes socials, coordinació i lideratge d’equips i anàlisi i monitorització d’audiències digitals.
- Idiomes:*
Català: C2
Anglès: B2
*Es pot realitzar una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell.
Es valorarà
- Visió estratègica
- Lideratge
- Capacitat d’organització i planificació d’equips de treball.
- Iniciativa
- Habilitats de comunicació i capacitat per transmetre instruccions de manera clara i assertiva.
- Presa de decisions àgil
- Criteri per a la jerarquització de continguts digitals.
- Coneixement i domini dels entorns i les plataformes externes digitals.
- Disponibilitat horària
Condicions de l’ocupació
Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
Horari: partit.
Sou: 70.121,70 € bruts, en còmput anual.
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 19 de gener del 2025. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “Cap Comunitat Àudio i Podcast”.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA
Sant Joan Despí, 9 de gener del 2025
Romà Vilanova Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans