OPERADOR/A D’IMATGE, 1 PLAÇA, PER A LA DELEGACIÓ DE MADRID, DE LA CCMA, SA, PER CONTRACTACIÓ TEMPORAL.
Lloc de treball: Operador/a d’Imatge
Nivell i categoria professional: D1 – Operador/a d’Imatge d’Informatius
Departament: Informatius, mitjans ràdio i televisió
Horari: flexible
Jornada: 37,5 hores/setmana (1.680 hores efectives/jornada anual)
Retribució: 37.475,50€/anuals (segons condicions laborals d’aplicació)
Localitat: Madrid
Centre de treball: Bocangel, 26
Modalitat de contracte: Interinitat fins a la cobertura de la vacant
Requisits d’accés a la convocatòria.
• Estar en possessió de Cicles Formatius Superiors d’Audiovisuals o d’FP II d’Imatge i So o bé estudis superiors relacionats amb l’audiovisual.
• Coneixements orals i escrits de nivell bàsic de català (nivell A2).
• Acreditar coneixements pràctics de 3 anys en operació de càmera, il·luminació i presa de so amb equips lleugers/autònoms a nivell professional, sobre formats i gestió de fitxers de vídeo i softwares d’edició de vídeo
• Estar en possessió del permís de conduir B1 en vigor
Fases de la convocatòria.
• Fase I. Prioritàriament, persones que acreditin el requisit de vincle preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del seu sector públic (article 33.5 de la Llei 2/2015, d’11 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2015). En cas que les persones presentades no acreditin tots els requisits establerts i/o no reuneixin les capacitats requerides per ocupar els llocs, es passarà a la fase següent.
• Fase II: Excepcionalment, també poden presentar la seva candidatura les persones que, tot i no complir amb el requisit de l’apartat anterior, compleixen amb la resta de requisits que es determinen en aquesta convocatòria.
Persones amb discapacitat
En el marc de cadascuna de les fases anteriors, les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a proveir.
En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada.
La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.
Funcions
• Preparar el material de gravació
• Il·luminació en equips lleugers i presa de so bàsica a través de la càmera
• Captura d'imatges amb diferents objectius. Càmera a l’espatlla i amb suports diversos
• Edició lineal i no lineal. Gestió de fitxers.
• Enviament d’imatges per diferents sistemes
Aspectes a valorar
• Coneixements teòrics i pràctics d’operació de càmera, d’il·luminació i presa de so amb equips lleugers/autònoms professionals.
• Coneixements sobre formats i gestió de fitxers de vídeo i softwares d’edició de vídeo.
• Pràctica com a usuari/ària avançat de les eines ofimàtiques.
Forma d’ocupació
Contracte de treball temporal d’interinitat per cobertura de vacant. Durada del contracte fins la cobertura definitiva de la vacant.
Participació
El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta és de 10 dies a partir de la seva publicació.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Seleccio/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
La documentació acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria: estudis, certificació 3 anys coneixements pràctics, coneixements de català, permís de conduir en vigor, haurà de ser presentada, escanejada, abans de la finalització del termini d’inscripció a l’adreça selecció@ccma.cat
Procediment de selecció.
1.- Comprovació dels requisits d’accés a la convocatòria. Les persones que no acreditin tots els requisits establerts seran excloses de la convocatòria.
2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones admeses al concurs podran ser convocades, seguint les fases establertes, a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. L’entrevista, així com les proves a les que hagin estat convocats els candidats seran eliminatòries, així, els candidats que no les superin seran exclosos del concurs.
3.- La persona seleccionada serà convocada per a la formalització del corresponent contracte temporal per cobertura de vacant i la incorporació es realitzarà en un termini màxim de 15 dies.
4.- La resta de participants que superin el procés quedaran en una bossa de contractació, durant un període màxim de dos anys des de la data de resolució del procés, per a futures necessitats de contractacions temporals que es puguin produir.
Publicitat de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publicarà al Portal de l’empleat públic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (Portal ATRI) i al web de la CCMA.
Sant Joan Despí, 28 de març del 2017