PROCÉS DE SELECCIÓ ESPECÍFIC PER A LA CONTRACTACIÓ TEMPORAL EN LA CATEGORIA DE COORDINADOR/A DE PROGRAMA, MITJÀ RÀDIO, PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA
Es generarà una borsa de persones aprovades per a les contractacions temporals de Coordinador/a de Programa (Mitjà Ràdio) que hi pugui haver fins la convocatòria d’un nou procés de selecció de promoció interna i/o concurs públic.
Lloc de treball: Coordinador/a de Programa
Nivell i categoria professional: nivell E
Departaments: Per a diversos departaments de la CCMA, SA, mitjà ràdio
Horari: A torns i/o fix de cap de setmana (segons el conveni d’aplicació)
Jornada: Jornada completa
Retribució anual: 46.202,175 € bruts/anual.
Centre de treball i localitat: Diagonal, 614 (Barcelona)
Funcions
- Garantir les connexions en l’ordre establert durant el programa a emetre i fer el seguiment i supervisió dels diferents elements - convidats, guió, vídeos, ...
- Proposar a la direcció del programa i decidir conjuntament els temes a tractar i els possibles personatges a convidar i localitzar els protagonistes i testimonis de les notícies a intervenir a l’espai radiofònic.
- Cercar documentació sonora i escrita dels temes.
- Atendre i triar oients per a la seva participació en el directe.
Requisits d’accés
- Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
- Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball per exercir les tasques assignades al lloc.
- Estar en possessió d’una titulació de llicenciatura o grau en Ciències de la Comunicació, Periodisme, Comunicació Audiovisual o equivalent.
- Experiència mínima de 2 anys treballant (en els últims 5 anys) en producció de ràdio.
- Coneixements orals i escrits de nivell de català (C2) i d’anglès (B2) o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
- Veu autoritzada per la UAL (unitat d’assessorament lingüístic). S’haurà de superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori.
Aspectes i capacitats que es valoraran
- Coneixements d’enviament d’àudio en diferents formats i tecnologies.
- Pràctica com a usuari/ària avançat de les eines ofimàtiques.
Procediment de selecció
1.- Comprovació dels requisits d’accés. Les persones que no acreditin tots els requisits establerts seran excloses.
2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball:
en funció del nombre de sol·licituds rebudes, es realitzarà una valoració curricular de les candidatures que compleixen els requisits.
les persones amb millor valoració curricular i que acreditin tots els requisits podran ser convocades a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o una prova pràctica que determinarà l’òrgan de selecció.
3.- La/es persona/es seleccionada/es se’ls podrà oferir les contractacions que sorgeixin.
Resolució d’empats
En cas d'empat en la puntuació final obtinguda per dos o més candidats/es en la puntuació total del procés de selecció arrodonida a 2 decimals, l'ordre final a les llistes de resultats es resoldrà d'acord al següent:
- S'ordenarà en primer lloc la dona com a acció positiva, d'acord al Pla d'Igualtat de la CCMA, de cara a complir l'objectiu d'assolir una composició total de la plantilla al 50%
Si persisteix l'empat s'aplicaran els criteris de desempat següents:
- La persona aspirant que hagi obtingut una nota final més alta en la fase de proves del procés de selecció
- La persona aspirant que hagi obtingut una nota més alta en la prova amb major ponderació dins del concurs
Persones amb diversitat funcional
Quadre de textLes persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment. En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació que s’ofereix. La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.
Forma d’ocupació
Contracte de treball temporal adequat a la necessitat del moment.
Participació
El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta finalitza el dia 03 de juny del 2024, inclòs.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç Espai Selecció (ccma.cat) i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
Pel que fa a l’acreditació dels requisits d’estudis, coneixements orals i escrits de català i/o anglès hauran de ser penjats, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció als apartats corresponents de l’Espai de Selecció. Pel que fa a l’acreditació de l’experiència, s’haurà de fer mitjançant document acreditatiu (certificat amb la categoria, funcions i antiguitat, així com nòmines, contractes, etc. No serà vàlida la vida laboral com a document acreditatiu) i hauran de ser penjats, també, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció a l’apartat experiència laboral de l’Espai de Selecció.
Us enllacem el tutorial per a poder fer la inscripció i participar en el procés: Tutorial per a la inscripció a l'Espai de Selecció de 3Cat - YouTube
Barcelona, 17 de maig de 2024