Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2024 CAP DE SERVEI DE CONTINUÏTATS SANT JOAN DESPÍ

Procés de selecció intern d’un/a cap de servei de Continuïtats Sant Joan Despí

Per incorporar un/a cap de servei de Continuïtats Sant Joan Despí, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.

Missió

Garantir que els estudis de Continuïtat des d'on es realitza l'emissió dels diferents canals de la CCMA de manera continuada (24 x 7) tinguin un funcionament tècnic fiable, àgil, optimitzat, actualitzat, adaptat als diferents requeriments dels continguts de la programació, inclosos els d'accessibilitat, i amb la màxima qualitat tècnica possible.

Funcions

  • Garantir que el personal tècnic assoleixi les habilitats i els coneixements necessaris per desenvolupar la seva funció dins el nivell de responsabilitat assignat, ja sigui cap de Cadena o tècnic d'Explotació, tal com estigui definida per tal d'assegurar la continuïtat del servei i el manteniment del nivell de qualitat exigit.
  • Vetllar pel correcte funcionament dels equipaments tècnics dels controls de Continuïtat i les cadenes d'emissió de tots els canals, preveient-ne l’obsolescència amb un pla continu i estructurat de reposició d'equipament seguint les tendències detectades en el mercat del broadcast i triant les més adients a l'entorn propi de les emissions.
  • Aconseguir la millor coordinació amb les àrees proveïdores de continguts per Emissió, amb les d'àmbit tècnic, i amb els proveïdors externs d'instal·lacions, equipaments i serveis.
  • Coordinar el capital humà i els recursos tècnics per tal de donar servei als requeriments canviants demanats pels departaments de producció de contingut, amb un esforç per l’excel·lència.
  • Coordinar els recursos humans i tècnics per tal de donar suport a les necessitats de l’explotació de les continuïtats de manera àgil i, especialment, fiable.
  • Supervisar i participar activament en l’evolució i resolució d'incidències, detectant possibles millores a realitzar per tal de reforçar la fiabilitat del servei, la qualitat tècnica i/o la gestió operativa.
  • Dirigir els projectes tècnics relacionats amb els estudis de Continuïtat des de la fase inicial (definició de les necessitats, estudi de mercat, adquisició de material, baixa del material amortitzat, etc.). Participar, totalment o parcialment, en el seu desenvolupament, supervisant la instal·lació, documentació, entrenament (training) i posada en producció.
  • Dissenyar nous sistemes, aplicacions o fluxos de treball per implementar els nous requeriments que se sol·licitin a Emissió, o per millorar els existents.
  • Administrar les inversions assignades als projectes de les Continuïtats, incloent l'adquisició de material i preparació de les licitacions quan correspongui.
  • Participar en projectes tècnics i/o organitzatius, d'àmbit transversal, quan requereixi la participació d'Emissió Tècnica. / Donar suport intern i extern sobre temes relacionats amb les Continuïtats (consultes preparació PPDs, consultes estructura dels continguts dels màsters de vídeo, sistemes enviament màsters, etc.) / Supervisar els processos de formació interna relacionats.

Els requisits necessaris que haurà de tenir són:

  • Tenir contracte indefinit. 
  • Estudis en Enginyeria en l'àmbit de telecomunicacions o sistemes audiovisuals.
  • Experiència*:
  • Mínim de 3 anys d’experiència en entorn d’emissió, en els últims 7 anys.
  • Mínim de 2 anys d’experiència en gestió d'equips.
  • Mínim de 2 anys d’experiència, en els últims 5 anys, en gestió de projectes.
  • *Mínim s’han de complir dos dels tres ítems d’experiència requerits.
  • Nivell idiomes*:
    • Català: C1
    • Anglès: B2

*Possibilitat de realització d’una prova amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell. 

Es valorarà

  • Coneixements en tecnologies broadcast i IT.
  • Capacitat organitzatives.
  • Habilitats de lideratge.
  • Experiència o capacitat per a la gestió d’equips.
  • Direcció de projectes.
  • Orientació a resultats.
  • Capacitat de gestionar situacions imprevistes o d’emergència.
  • Gestió de proveïdors.
  • Disponibilitat horària.

Condicions de l’ocupació

  • Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
  • Horari: Partit.
  • Sou: 78.172,74€ bruts, en còmput anual.

Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 04 de març del 2024. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció. 

Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “Cap de servei de continuïtats”.

En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA 


Sant Joan Despí, 21 de febrer del 2024

 


Romà Vilanova Llombart

Director d’Organització, Processos i Recursos Humans

Període d'inscripció:  21/02/2024  a  04/03/2024
Empresa:   CCMA, SA