Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2023 PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A DELEGAT/DA A LA CATALUNYA NORD PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ

CONVOCATÒRIA DE PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A DELEGAT/DA A LA CATALUNYA NORD PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA   

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA, convoca un procés de selecció per a la cobertura de la vacant del lloc de delegat/da a la Catalunya Nord.

1. Identificació del lloc a proveir

Delegat/da a la Catalunya Nord, amb codi d’identificació: 478

2. Característiques del lloc de treball 

  • Lloc de treball: Delegat/da a la Catalunya Nord
  • Àrea: Àrea Informatius
  • Horari: Jornada completa 
  • Forma d’ocupació: Contracte interí cobertura de vacant. En el moment de disposar de la taxa de reposició pertinent, es farà contracte indefinit
  • Retribució anual: 69.696,05€ bruts en còmput anual
  • Centre de treball i localitat: Perpinyà 

3. Funcions del lloc de treball

  • Representar institucionalment al territori, establir relacions i contactes amb les institucions, agents, sectors i organitzacions del territori. 
  • Participar en el disseny de l’estratègia informativa, marcar criteri editorial, periodístic i informar de l'actualitat del territori als serveis informatius, esports i programes a través de les finestres digitals i audiovisuals i formats acordats, garantint l’acompliment dels acords del Consell de Redacció d’Informatius i el Consell de Previsions, del Llibre d’estil, l’estratègia marcada per la corporació i la missió de servei públic. 
  • Administrar i controlar els recursos assignats per a la realització de les tasques de la delegació. 
  • Organitzar l’equip per elaborar la informació i els continguts, marcar objectius, assignar les tasques i planificar a curt, mitja i llarg termini. 
  • Coordinar-se amb les redaccions de Sant Joan Despí i Barcelona a través dels interlocutors habilitats i els procediments establerts. 
  • Recerca d'oportunitats per a la corporació i crear comunitat al territori al voltant dels continguts corporatius.

4. Requisits

  • Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
  • Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc.
  • Estar en possessió d’una llicenciatura o grau en Periodisme, en Ciències de la Comunicació o en Comunicació Audiovisual. 
  • Estar en possessió del carnet de conduir tipus B1 en vigor. 
  • Tenir l’autorització de veu del Departament de Model de Llengua i Assessorament Lingüístic, o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
  • Mínim 5 anys d’experiència com redactor o redactora.
  • Es requerirà que la persona mantingui el domicili habitual a la Catalunya Nord.
  • Nivell idiomes: 
    • Català: C2
    • Francès: B2

Pel que fa als nivells de idiomes, en cas de no tenir els nivells de idiomes acreditats es tindrà que superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.

5. Aspectes i capacitats a valorar

  • Capacitat d’establir relacions i contactes professionals perquè siguem referent al territori. 
  • Coneixement i competència en la varietat lingüística del territori. 
  • Coneixements de la realitat del territori.
  • Capacitat assertiva, d’empatia, proactivitat i lideratge. 
  • Habilitats en gestió d'equips, organització i planificació. 
  • Adaptació als canvis. 
  • Experiència en la gestió d’equips. 
  • Experiència en cròniques i directes audiovisuals i continguts digitals. 
  • Capacitació audiovisual i digital. 
  • Habilitats comunicatives i bona dicció i habilitat comunicativa en pantalla i en antena.
  • Coneixements de l’enviament d’àudios i d’imatges en diferents formats i tecnologies digitals.
  • Polivalència i currículum en continguts televisius, radiofònics i digitals.

 

Aquests aspectes es valoraran amb una prova de llengua del Departament de Model de Llengua i Assessorament Lingüístic de la CCMA, pel que fa a la competència en la varietat lingüística, i amb entrevistes amb profunditat i test DISC amb l’òrgan de selecció.

6. Publicació de la convocatòria

Aquesta convocatòria es publica al web de la CCMA, a l’apartat Transparència, i a Linkedin.

7. Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de candidatures finalitza el dilluns 11 de desembre de 2023, inclòs.

Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts hauran d’inscriure’s a l’espai Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Selecció/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació. 

La documentació original acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria s’haurà de penjar en format PDF, als apartats corresponents del CV del portal de Selecció de la CCMA.

Període d'inscripció:  05/12/2023  a  11/12/2023
Empresa:   CCMA, SA