Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2023 CAP DEL DEPARTAMENT D´ALIENA I ADQUISICIONS

Procés de selecció intern d’un/a cap del Departament d'Aliena i Adquisicions

Per incorporar un/a cap del Departament d'Aliena i Adquisicions per a la CCMA, a l’àrea de Continguts, Programació i Cultura, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.

Funcions:

  • Reposicionar la CCMA als mercats audiovisuals en relació a l’adquisició de continguts i reorientar l'estratègia negociadora cap a l'OTT.
  • Donar servei a tots els àmbits de continguts que ho requereixin per a tots els canals de difusió.
  • Investigar i fer recerca en els mercats internacionals per trobar títols afins als nostres canals i plataforma, en consonància amb l’estratègia corporativa, i segons les necessitats de la plataforma i dels canals lineals.
  • Detectar oportunitats de producte més enllà de la ficció. Obrir el focus a la no-ficció.
  • Valorar els productes, negociar preus i condicions, prioritzar adquisicions en funció de les necessitats i els objectius marcats.
  • Assessorar la resta d'àrees i departaments respecte de la idoneïtat d'un determinat producte en funció de l’estratègia de difusió/publicació/emissió.
  • Liderar l’equip d’adquisicions, i orientar-lo a la transversalitat i al servei de l’organització.
  • Negociar i confeccionar contractes d'adquisició de drets de producció aliena.
  • Supervisar i gestionar compres conjuntes amb FORTA. Establir aliances amb altres partners i plataformes.
  • Assistir a mercats i visionats, establir relació de confiança amb proveïdors i distribuïdores, valorar i recomanar programes, i continguts.
  • Consolidar i ampliar l'agenda de relacions comercials, amb nous proveïdors i distribuïdores, per enfortir la posició de la CCMA en els mercats.
  • Supervisar la redacció de contractes d'adquisició, garantint l'assoliment dels objectius i observant que donin resposta a les necessitats.


Els requisits necessaris que haurà de tenir són:

  • Tenir formació universitària superior amb màrqueting, comunicació, relacions públiques, negoci internacional, ADE.
  • En cas d’altres estudis universitaris superiors, ha de tenir experiència acreditada superior a 5 anys, amb responsabilitats similars als de la convocatòria.  
  • Anglès nivell professional (negociació i jurídic), nivell mínim C1.
  • Experiència mínima de 5 anys en compra i adquisició de continguts audiovisuals.
  • Ampli coneixement dels mercats audiovisuals.
  • Experiència mínima de 3 anys en plataforma VOD.
  • Experiència en programació, editorialització i distribució de continguts audiovisuals (TVOD, SVOD, FVOD, AVOD, FAST).


Es valorarà:

  • Nivell alt en altres idiomes de referència en el sector, com el francès, l’italià, etc. 
  • Coneixements de l’àmbit jurídic, en relació als drets vinculats als continguts audiovisuals.
  • Experiència prèvia en departaments de màrqueting digital.
  • Habilitats de negociació i comercials.
  • Habilitats comunicatives (empatia i assertivitat).
  • Habilitats en estratègia digital i difusió/publicació en plataforma VOD. 
  • Capacitat organitzativa (efectivitat i agilitat).
  • Capacitat de treball en equip i transversalitat.
  • Orientació cap a resultats.
  • Nivell alt de proactivitat.
  • Vocació de servei a l’organització.


Condicions de l’ocupació: 

  • Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
    Sou: 80.000,00 € bruts, en còmput anual. 


Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 15 d'agost del 2023. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.

En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA.


Sant Joan Despí, 01 d'agost del 2023


Romà Vilanova Llombart 

Director d’Organització, Processos i Recursos Humans

 

Període d'inscripció:  01/08/2023  a  15/08/2023
Empresa:   CCMA, SA