PROCÉS DE SELECCIÓ PER A DELEGAT/DA AL PAÍS VALENCIÀ
Per incorporar un/a delegat/da al País Valencià s’obre un procés de selecció entre els professionals de la CCMA.
Les funcions són:
- Representar institucionalment al territori, establir relacions i contactes amb les institucions, agents, sectors i organitzacions del territori.
- Participar en el disseny de l’estratègia informativa, marcar criteri editorial, periodístic i informar de l'actualitat del territori als serveis informatius, esports i programes a través de les finestres digitals i audiovisuals i formats acordats, garantint l’acompliment dels acords del Consell de Redacció d’Informatius i el Consell de Previsions, del Llibre d’estil, l’estratègia marcada per la corporació i la missió de servei públic.
- Administrar i controlar els recursos assignats per a la realització de les tasques de la delegació.
- Organitzar l’equip per elaborar la informació i els continguts, marcar objectius, assignar les tasques i planificar a curt, mig i llarg termini.
- Coordinar-se amb les redaccions de Sant Joan Despí i Barcelona a través dels interlocutors habilitats i els procediments establerts.
- Recerca d'oportunitats per la corporació i crear comunitat al territori al voltant dels continguts corporatius.
Els requisits necessaris que hauran de tenir els candidats són:
- Contracte indefinit.
- Categoria o categoria equiparada de Redactor/a o ENG.
- Estar en possessió d’una llicenciatura o grau en Periodisme, en Ciències de la Comunicació o en Comunicació Audiovisual.
- Estar en possessió del carnet de conduir tipus B1 en vigor.
- Tenir l’autorització de veu del Departament de Model de Llengua i Assessorament Lingüístic.
- Tenir 5 anys d’experiència en els serveis informatius.
- Es requerirà que la persona mantingui el domicili habitual al País Valencià.
Es valorarà:
- Capacitat d’establir relacions i contactes professionals perquè siguem referent al territori.
- Coneixement i competència en la varietat lingüística del territori.
- Coneixements de la realitat del territori.
- Capacitat assertiva, d’empatia, proactivitat i lideratge.
- Habilitats en gestió d'equips, organització i planificació.
- Adaptació als canvis.
- Experiència en la gestió d’equips.
- Experiència en cròniques i directes audiovisuals i continguts digitals.
- Capacitació audiovisual i digital.
- Habilitats comunicatives i bona dicció i habilitat comunicativa en pantalla i en antena.
- Coneixements de l’enviament d’àudios i d’imatges en diferents formats i tecnologies digitals.
- Polivalència i currículum en continguts televisius, radiofònics i digitals.
Aquests aspectes es valoraran amb una prova de llengua del Departament de Model de Llengua i Assessorament Lingüístic de la CCMA, pel que fa a la competència en la varietat lingüística, i amb entrevistes amb profunditat i test DISC amb l’òrgan de selecció.
Condicions retributives:
- Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Salari: 69.696,05 € anuals bruts.
Les persones interessades poden presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/Selecció/Concursos, així com enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça:
Bústia Selecció_CCMA, amb l’assumpte “Delegat/da País Valencià”.
El termini per a la presentació de candidatures finalitza el 23 d’octubre del 2023, inclòs.
Sant Joan Despí, 11 d’octubre del 2023
Romà Vilanova Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans