Procés de selecció intern d’un/a cap del Departament d'Aliena i Adquisicions
Per incorporar un/a cap del Departament d'Aliena i Adquisicions per a la CCMA, a l’àrea de Continguts, Programació i Cultura, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Funcions:
- Reposicionar la CCMA als mercats audiovisuals en relació a l’adquisició de continguts i reorientar l'estratègia negociadora cap a l'OTT.
- Donar servei a tots els àmbits de continguts que ho requereixin per a tots els canals de difusió.
- Investigar i fer recerca en els mercats internacionals per trobar títols afins als nostres canals i plataforma, en consonància amb l’estratègia corporativa, i segons les necessitats de la plataforma i dels canals lineals.
- Detectar oportunitats de producte més enllà de la ficció. Obrir el focus a la no-ficció.
- Valorar els productes, negociar preus i condicions, prioritzar adquisicions en funció de les necessitats i els objectius marcats.
- Assessorar la resta d'àrees i departaments respecte de la idoneïtat d'un determinat producte en funció de l’estratègia de difusió/publicació/emissió.
- Liderar l’equip d’adquisicions, i orientar-lo a la transversalitat i al servei de l’organització.
- Negociar i confeccionar contractes d'adquisició de drets de producció aliena.
- Supervisar i gestionar compres conjuntes amb FORTA. Establir aliances amb altres partners i plataformes.
- Assistir a mercats i visionats, establir relació de confiança amb proveïdors i distribuïdores, valorar i recomanar programes, i continguts.
- Consolidar i ampliar l'agenda de relacions comercials, amb nous proveïdors i distribuïdores, per enfortir la posició de la CCMA en els mercats.
- Supervisar la redacció de contractes d'adquisició, garantint l'assoliment dels objectius i observant que donin resposta a les necessitats.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
- Tenir formació universitària superior amb màrqueting, comunicació, relacions públiques, negoci internacional, ADE
- En cas d’altres estudis universitaris superiors, ha de tenir experiència acreditada superior a 5 anys, amb responsabilitats similars als de la convocatòria.
- Anglès nivell professional (negociació i jurídic), nivell mínim C1.
- Experiència mínima de 5 anys en compra i adquisició de continguts audiovisuals.
- Ampli coneixement dels mercats audiovisuals.
- Experiència mínima de 3 anys en plataforma VOD.
- Experiència en programació, editorialització i distribució de continguts audiovisuals (TVOD, SVOD, FVOD, AVOD, FAST).
Es valorarà:
- Nivell alt en altres idiomes de referència en el sector, com el francès, l’italià, etc.
- Coneixements de l’àmbit jurídic, en relació als drets vinculats als continguts audiovisuals.
- Experiència prèvia en departaments de màrqueting digital.
- Habilitats de negociació i comercials.
- Habilitats comunicatives (empatia i assertivitat).
- Habilitats en estratègia digital i difusió/publicació en plataforma VOD.
- Capacitat organitzativa (efectivitat i agilitat).
- Capacitat de treball en equip i transversalitat.
- Orientació cap a resultats.
- Nivell alt de proactivitat.
- Vocació de servei a l’organització.
Condicions de l’ocupació:
- Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Sou: 80.000,00 € bruts, en còmput anual.
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 10 de juliol del 2023. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Amb la finalitat de preservar la identitat de les persones candidates, es publicarà el llistat de persones admeses amb un número d’identificació que s’haurà enviat prèviament a l’e-mail personal d’empresa a cada aspirant des del Departament de Selecció.
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Selecció_CCMA (assumpte: Cap d'Aliena i Adquisicions).
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA.
Sant Joan Despí, 28 de juny del 2023
Romà Vilanova Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans