CONVOCATÒRIA DE PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A CAP DEL HUB DEL CONEIXEMENT DE LA CIUTADANIA PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA, convoca un procés de selecció per a la cobertura de la vacant del lloc de cap del HUB del Coneixement de la Ciutadania.
1. Identificació del lloc a proveir
Cap del HUB del Coneixement de la Ciutadania, amb codi identificació: 2426
2. Característiques del lloc de treball
- Lloc de treball: Cap del HUB del Coneixement de la Ciutadania
- Àrea: Àrea Innovació i Coneixement
- Horari: Jornada completa
- Forma d’ocupació: Contracte indefinit
- Retribució anual: 65.286,74 € bruts en còmput anual
- Centre de treball i localitat: C. Oriol Martorell, 1 - Sant Joan Despí / Diagonal, 614 - Barcelona
3. Funcions del lloc de treball
- Definir i executar l’estratègia de consumer intelligence de la CCMA emmarcada en el Hub de Coneixement de la Ciutadania.
- Contribuir a definir un nou model i estratègia d’obtenció i anàlisi de dades per integrar, organitzar i explotar tots la informació possible de la ciutadania i els hàbits de consum de continguts.
- Dirigir els projectes de consumer intelligence i integració de dades de la ciutadania de la CCMA, en coordinació amb la resta d’àrees implicades (Tecnologia, CRM, Audiències, Màrqueting, Continguts i Generació de Comunitat, Actius Digitals, etc.).
- Dirigir els projectes d’investigació qualitativa i quantitativa sobre hàbits de consum de la ciutadania, així com de comunitats target.
- Gestionar i coordinar proveïdors i partners externs en l’àmbit tecnològic i de l’obtenció, el tractament i l’anàlisi de dades i la investigació de mercats.
- Identificar noves tendències i hàbits de consum de continguts, i noves oportunitats per a la creació de continguts o la realització d’altres tipus d’accions adreçades a la ciutadania o a comunitats target.
- Desenvolupar l’estratègia de perfilat i segmentació d’usuaris.
- Incorporar i gestionar un sistema d’escolta activa de la ciutadania a xarxes socials i altres entorns digitals.
- Incorporar eines de relació amb els usuaris i gestió de les seves dades.
- Establir metodologies i mètriques d’avaluació del servei públic i del seu impacte social.
4. Requisits
- Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
- Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc.
- Mínim 5 anys d’experiència en els àmbits de l’estudi de mercats, l’anàlisi de dades i el consumer intelligence.
- Formació en especialitats de Comunicació, Investigació de Mercats, Ciència de Dades o altres estudis relacionats amb el Màrqueting, Digital Business i Anàlisi de Dades.
- Coneixements orals i escrits de nivell C1 de Català i mitjà d’Anglès (B1), o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
5. Aspectes i capacitats a valorar
- Experiència en gestió de projectes, inclosa la coordinació d’equips, proveïdors, partners externs i la gestió de pressupostos.
- Experiència en la integració i explotació d’eines de business intelligence (Power BI, Google Data Studio, Tableau, etc).
- Experiència en projectes d’integració de dades de múltiples fonts.
- Experiència en projectes vinculats a empreses de creació i distribució de continguts.
- Experiència en projectes de transformació digital, consumer data o gestió de CRM.
- Experiència en projectes d’escolta activa i investigació digital, de màrqueting digital o gestió de comunitats digitals.
- Coneixements de metodologies d’investigació de mercats.
- Coneixement de Francès a nivell conversacional.
- Competències principals:
- Lideratge, treball en equip, proactivitat, innovació, creativitat.
6. Presentació de sol·licituds
El termini de presentació de candidatures finalitza el dimarts 27 de juny de 2023, inclòs.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts hauran d’inscriure’s a l’espai Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Selecció/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
La documentació original acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria s’haurà de penjar en format PDF, als apartats corresponents del CV del portal de Selecció de la CCMA.
Consulta les bases completes al document a continuació.