Procés de selecció interna d’un/a Editor/a del Catalunya Nit de Catalunya Ràdio
Per incorporar un/a Editor/a del Catalunya Nit de Catalunya Ràdio, per al propera temporada 2023/2024, s’obre un procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Funcions:
-
Dissenyar i donar forma al programa diari en directe.
-
Dirigir l’equip assignat i establir els criteris interns d’actuació.
-
Determinar i jerarquitzar els continguts, proposar col·laboradors i convidats necessaris per fer el programa, d’acord amb la Direcció de l’Àrea.
-
Presentar el programa. També, redacció i locució dels butlletins horaris a Cat Ràdio
-
Garantir la coherència dels continguts amb la resta de programes de Catalunya Ràdio. I que aquets continguts respectin els principis del Llibre d’estil.
-
Contribuir a millorar la imatge externa del programa i de Catalunya Ràdio.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
-
Tenir contracte indefinit.
-
Tenir categoria de Redactor o ENG, i el Grau de Periodisme, Ciències de la Comunicació o en Comunicació Audiovisual o formació equivalent.
-
5 anys d’experiència en els equips de redacció dels serveis informatius.
Es valorarà:
-
El criteri periodístic per a l’elaboració i la jerarquització dels continguts
-
Experiència en programes de ràdio, especialment d’àmbit informatiu.
-
Capacitat d’organització de distribució de tasques
-
Capacitat de lideratge i de transmetre instruccions de manera clara i assertiva.
-
Capacitat per elaborar un programa amb personalitat i autoria per diferenciar-lo de la competència
-
Projecció pública en xarxes socials per promocionar l’espai
-
Alta capacitat de treball en equip.
-
Coneixement d’altres llengües.
Condicions retributives:
-
Nivell H de conveni. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
-
Sou: 68.668,90 € bruts anuals
Les persones interessades poden presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 12 de juny de 2023. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la Direcció.
Caldrà actualitzar el Currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb l’establert al Pla d’Igualtat de la CCMA
Barcelona, 2 de juny del 2023
Romà Vilanova i Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans