Procés de selecció intern d’un/a cap de Planificació Integral de Comunicació i Relacions Externes
Per incorporar un/a cap de Planificació Integral de Comunicació i Relacions Externes de la CCMA, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Funcions:
- Elaborar el pla de comunicació anual i els plans específics, per a les diferents accions comunicatives.
- Definir i implementar la comunicació estratègica integral, per tal de fer arribar els missatges claus als diferents públics, segmentant-los per fidelitzar i arribar a nous públics.
- Desenvolupar la comunicació 360 graus, treballant principalment la comunicació corporativa per gestionar la imatge de la CCMA, la comunicació dels diferents continguts audiovisuals, la comunicació digital i la comunicació de crisi.
- Definir i impulsar la implementació dels diversos formats comunicatius, com a eina per arribar als públics.
- Conceptualització, coordinació i execució dels continguts orgànics a les xarxes socials, segons l’estratègia definida per generar comunitats.
- Conceptualització i coordinació d’esdeveniments (presentació de temporada programes).
- Treballar de manera coordinada amb l’Àrea de Desenvolupament Estratègic, per alinear els impactes a comunicar.
- Treballar de manera coordinada amb l’àrea de Màrqueting, per a el desenvolupament de campanyes de productes.
- Donar servei i suport a les diferents àrees, en termes de comunicació per organitzar, planificar i donar coherència als diferents missatges de l’organització.
- Redactar discursos i presentacions.
- Gestionar el personal del departament al seu càrrec, els proveïdors i la contractació necessària per dur a terme les tasques previstes i la gestió del pressupost assignat.
- Definir una estratègia de relacions externes amb altres mitjans de comunicació, sector audiovisual i institucions per tal de desenvolupar estratègies de comunicació alineades amb els objectius de la CCMA.
- Coordinar i establir sinergies amb la responsable de Comunicació Interna.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
- Tenir contracte indefinit.
- Llicenciatura o grau en Comunicació o Màrqueting.
- Màsters i/o postgraus relacionats amb la gestió estratègica de la comunicació i/o relacions institucionals.
- Experiència mínima de 10 anys en un departament de comunicació.
- Experiència mínima de 5 anys gestionant equips, en una àrea similar a la vacant.
- En cas d’altres estudis superiors, es valorarà l'adequació de l’experiència, esmentada en el punt anterior.
- Nivell mínim de Català: C1
Es valorarà:
- Experiència en la gestió i canvi de model comunicatiu.
- Experiència en la direcció i gestió del canvi.
- Coneixement de protocol i organització d’actes.
- Coneixement i experiència en gestió de continguts, disseny i màrqueting digital.
- Coneixement i gestió d’eines de disseny i canals digitals.
- Coneixement en disseny, creació de presentacions i mapa de processos.
- Habilitats en gestió d’equips i de recursos.
- Desenvolupament de les tasques en empreses de més de 1.000 treballadors/es.
- Anglès B2
Condicions de l’ocupació:
- Nivell H de conveni. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Horari: Jornada completa, de 35 hores setmanals, en horari partit de dilluns a divendres.
- Sou: 75.000,00 € bruts, en còmput anual.
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 14 d’abril del 2023. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la Direcció. Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA. En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA Sant Joan Despí, 4 d’abril del 2023 Romà Vilanova i Llombart Director d’Organització, Processos i Recursos Humans