Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2023 CAP DE MÀRQUETING DIGITAL

CONVOCATÒRIA DE PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A CAP DE MÀRQUETING DIGITAL PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA 
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA, convoca un procés de selecció per a la cobertura de la vacant del lloc de cap de Màrqueting Digital per a l’àrea de Promoció i Estratègia de Marca.
1. Identificació del lloc a proveir
Cap de Màrqueting Digital amb codi identificació: 5957
2. Característiques del lloc de treball 
Lloc de treball: Cap de Màrqueting Digital

  • Departament: Àrea de Màrqueting
  • Horari: Jornada completa
  • Forma d’ocupació: Contracte interí cobertura de vacant. En el moment de disposar de la taxa de reposició pertinent, es farà contracte indefinit.
  • Retribució anual: 60.211,66€ bruts en còmput anual
  • Centre de treball i localitat: C. Oriol Martorell, 1 (Sant Joan Despí) i/o Diagonal, 614 (Barcelona) 

3. Funcions del lloc de treball

  • Impulsar i col·laborar en la implantació del Pla Estratègic de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals mitjançant la definició de projectes i accions vinculats al departament de Màrqueting Digital. 
  • Definir, desenvolupar i implementar l'estratègia digital, promocional i el pla de màrqueting digital de totes les marques de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (TV3, Catalunya Ràdio, etc.) a través dels mitjans digitals.
  • Liderar els projectes del departament per aconseguir informació i dades que donin tant el coneixement quantitatiu com el qualitatiu dels usuaris/clients dels nostres productes.
  • Dissenyar, programar i desenvolupar del calendari d’accions necessàries per a la seva difusió i la implantació. 
  • Establir i desenvolupar models de relació que ens permetin maximitzar el consum de la nostra oferta.
  • Promoure l'R+D de màrqueting digital: seguir tendències, proposar accions, impulsar proves en àmbits com el mobile màrqueting, la utilització de les bases de dades i la personalització de continguts i distribució.
  • Definir i executar el pressupost de màrqueting digital reportant de forma contínua al director del departament corporatiu.
  • Dissenyar processos dintre del seu departament, identificant indicadors clau que aportin informació de qualitat per fer-ne seguiment. 
  • Dissenyar i organitzar els estudis anuals de clients/usuaris, així com la presentació de conclusions i pla d’accions a la Direcció de l’acompliment dels objectius i accions per a prendre decisions o aportar millores.

4. Requisits

  • Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
  • Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc.
  • Formació acadèmica finalitzada en grau de Màrqueting i/o Comunicació, o equivalent.
  • Formació complementària en màrqueting digital o similar.
  • Mínim de 3 anys d’experiència en gestió d’equips en l’àmbit del màrqueting digital, a valorar que sigui dins del sector audiovisual o de l’entreteniment.
  • Experiència prèvia superior a 5 anys en el camp del màrqueting digital.
  • Coneixements orals i escrits de nivell C1 de català i B2 d’anglès.

5. Aspectes i capacitats a valorar.

  • Capacitat de transmissió d’instruccions de manera clara i assertiva. 
  • Capacitat d’organització i planificació d’equips de treball.
  • Passió pel màrqueting i els mitjans de comunicació. 
  • Experiència en la gestió d’eines analítiques digitals, a valorar en televisió o plataformes de streaming.
  • Gestió de projectes.
  • Habilitats de negociació.
  • Capacitats de lideratge i motivació d’equips.
  • Iniciativa i orientació a resultats.
  • Capacitat analítica. 

6. Publicació de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publica al web de la CCMA, a l’apartat Transparència, i a Linkedin.
7. Presentació de sol·licituds
El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 4 de maig de 2023, inclòs.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts hauran d’inscriure’s a l’espai Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Selecció/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació. 
La documentació original acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria s’haurà de penjar en format PDF, als apartats corresponents del CV del portal de Selecció de la CCMA.
8. Comunicació
Les consultes i/o dubtes sobre aquest procés de selecció es podran presentar exclusivament mitjançant correu electrònic adreçat a seleccio@ccma.cat (indicant a l’assumpte del correu Cap de Màrqueting Digital CCMA 2023) i seran respostes per la mateixa via de comunicació.
Igualment, qualsevol comunicació entre Selecció i les candidatures es farà pel mateix mitjà de comunicació.
9. Òrgan de selecció
La composició de l’òrgan de selecció responsable d’avaluar els candidats serà la següent:

  • Direcció d’Operacions
  • Cap de Selecció de la CCMA
  • Tècnic/a de Selecció de la CCMA
  • Direcció de Talent i Transformació Professional

L’òrgan de selecció haurà d’emetre un informe previ al nomenament corresponent en relació a la persona candidata que es consideri més adient, tenint en compte els aspectes i capacitats a valorar discrecionalment apreciats. 
10. Procediment de selecció
1.- Les candidatures que es rebin, amb la seva documentació corresponent, seran analitzades per comprovar que reuneixin els requisits establerts d’accés a la convocatòria. 
2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si es disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones candidates podran ser convocades a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. Així mateix, en cas necessari, es realitzaria la prova de català i/o anglès a aquells candidats que no els tinguin prèviament acreditats.
3.-En aquest casos, l’entrevista, així com les proves a les quals hagin estat convocades les persones candidates, seran eliminatòries. Les convocatòries es faran per correu electrònic.
La participació al procés de selecció implica l’acceptació de les condicions i bases del procés de selecció. 
11. Política d’igualtat de gènere
Segons el Pla d’Igualtat establert per a la CCMA, en igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50%. 
12. Persones amb diversitat funcional
Les persones amb diversitat funcional hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment.
En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada. Aquesta condició s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud
13. Resolució de la convocatòria
La resolució de la convocatòria serà publicada al web de la CCMA, apartat Transparència.
La persona seleccionada serà convocada per a la formalització del corresponent contracte.

Sant Joan Despí, 23 de març de 2023

Període d'inscripció:  23/03/2023  a  04/05/2023
Empresa:   CCMA, SA