Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2023 CAP DEL HUB DE CONEIXEMENT DE LA CIUTADANIA

Procés de selecció intern d’un/a cap del Hub del Coneixement de la Ciutadania de la CCMA
 
Per incorporar un/a cap del Hub del Coneixement de la Ciutadania de la CCMA, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
 
Funcions:  

  • Definir i executar l’estratègia de consumer intelligence de la CCMA emmarcada en el Hub de Coneixement de la Ciutadania.
  • Contribuir a definir un nou model i estratègia d’obtenció i anàlisi de dades per integrar, organitzar i explotar tots la informació possible de la ciutadania i els hàbits de consum de continguts.
  • Dirigir els projectes de consumer intelligence i integració de dades de la ciutadania de la CCMA, en coordinació amb la resta d’àrees implicades (Tecnologia, CRM, Audiències, Màrqueting, Continguts i Generació de Comunitat, Actius Digitals, etc.).
  • Dirigir els projectes d’investigació qualitativa i quantitativa sobre hàbits de consum de la ciutadania, així com de comunitats target.
  • Gestionar i coordinar proveïdors i partners externs en l’àmbit tecnològic i de l’obtenció, el tractament i l’anàlisi de dades i la investigació de mercats.
  • Identificar noves tendències i hàbits de consum de continguts, i noves oportunitats per a la creació de continguts o la realització d’altres tipus d’accions adreçades a la ciutadania o a comunitats target. 
  • Desenvolupar l’estratègia de perfilat i segmentació d’usuaris.
  • Incorporar i gestionar un sistema d’escolta activa de la ciutadania a xarxes socials i altres entorns digitals.
  • Incorporar eines de relació amb els usuaris i gestió de les seves dades.
  • Establir metodologies i mètriques d’avaluació del servei públic i del seu impacte social.
 
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:  
  • Tenir contracte indefinit.
  • Més de 5 anys d’experiència en els àmbits de l’estudi de mercats, l’anàlisi de dades i el consumer intelligence. 
  • Formació en qualsevol de les especialitats de comunicació, IA, investigació de mercats, ciència de dades i altres estudis relacionats amb el màrqueting, digital business i anàlisi de dades.
  • Àmplia experiència en gestió de projectes, inclosa la coordinació d’equips i proveïdors i partners externs, això com la gestió de pressupostos.
  • Àmplia experiència en la integració i explotació d’eines de business intelligence (Power BI, Google Data Studio, Tableau, etc). 
  • Experiència en projectes d’integració de dades de múltiples fonts. 
  • Experiència en projectes vinculats a empreses de creació i distribució de continguts.
  • Coneixements de metodologies d’investigació de mercats.
  • Competències: treball en equip, iniciativa pròpia, innovador/a, creatiu/a.
 
Es valorarà:  
  • Experiència en projectes de transformació digital, consumer data o gestió de CRM.
  • Experiència en projectes d’escolta activa i investigació digital, de màrqueting digital o gestió de comunitats digitals.
  • Capacitats de gestió i lideratge d’equips.
  • Experiència treballant amb eines analítiques digitals. 
  • Habilitats de negociació amb proveïdors.
  • Capacitat de transmissió d’instruccions de manera clara i assertiva.
  • Capacitat d’organització i planificació d’equips de treball.
Condicions de l’ocupació:
  • Nivell H de conveni. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
  • Horari: a torns.
  • Sou: 65.286,74 € en còmput anual.  
  
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 6 d’abril del 2023. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la Direcció. 
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA (seleccio@ccma.cat).  
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA 
 
Sant Joan Despí, 27 de març del 2023  
 
 Gemma Dasca Ubach
Cap de Talent i Transformació Professional

Període d'inscripció:  27/03/2023  a  06/04/2023
Empresa:   CCMA, SA