Procés de selecció intern d’un/a cap del Hub del Coneixement de la Ciutadania de la CCMA
Per incorporar un/a cap del Hub del Coneixement de la Ciutadania de la CCMA, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Funcions:
- Definir i executar l’estratègia de consumer intelligence de la CCMA emmarcada en el Hub de Coneixement de la Ciutadania.
- Contribuir a definir un nou model i estratègia d’obtenció i anàlisi de dades per integrar, organitzar i explotar tots la informació possible de la ciutadania i els hàbits de consum de continguts.
- Dirigir els projectes de consumer intelligence i integració de dades de la ciutadania de la CCMA, en coordinació amb la resta d’àrees implicades (Tecnologia, CRM, Audiències, Màrqueting, Continguts i Generació de Comunitat, Actius Digitals, etc.).
- Dirigir els projectes d’investigació qualitativa i quantitativa sobre hàbits de consum de la ciutadania, així com de comunitats target.
- Gestionar i coordinar proveïdors i partners externs en l’àmbit tecnològic i de l’obtenció, el tractament i l’anàlisi de dades i la investigació de mercats.
- Identificar noves tendències i hàbits de consum de continguts, i noves oportunitats per a la creació de continguts o la realització d’altres tipus d’accions adreçades a la ciutadania o a comunitats target.
- Desenvolupar l’estratègia de perfilat i segmentació d’usuaris.
- Incorporar i gestionar un sistema d’escolta activa de la ciutadania a xarxes socials i altres entorns digitals.
- Incorporar eines de relació amb els usuaris i gestió de les seves dades.
- Establir metodologies i mètriques d’avaluació del servei públic i del seu impacte social.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
- Tenir contracte indefinit.
- Més de 5 anys d’experiència en els àmbits de l’estudi de mercats, l’anàlisi de dades i el consumer intelligence.
- Formació en qualsevol de les especialitats de comunicació, IA, investigació de mercats, ciència de dades i altres estudis relacionats amb el màrqueting, digital business i anàlisi de dades.
- Àmplia experiència en gestió de projectes, inclosa la coordinació d’equips i proveïdors i partners externs, això com la gestió de pressupostos.
- Àmplia experiència en la integració i explotació d’eines de business intelligence (Power BI, Google Data Studio, Tableau, etc).
- Experiència en projectes d’integració de dades de múltiples fonts.
- Experiència en projectes vinculats a empreses de creació i distribució de continguts.
- Coneixements de metodologies d’investigació de mercats.
- Competències: treball en equip, iniciativa pròpia, innovador/a, creatiu/a.
Es valorarà:
- Experiència en projectes de transformació digital, consumer data o gestió de CRM.
- Experiència en projectes d’escolta activa i investigació digital, de màrqueting digital o gestió de comunitats digitals.
- Capacitats de gestió i lideratge d’equips.
- Experiència treballant amb eines analítiques digitals.
- Habilitats de negociació amb proveïdors.
- Capacitat de transmissió d’instruccions de manera clara i assertiva.
- Capacitat d’organització i planificació d’equips de treball.
Condicions de l’ocupació:
- Nivell H de conveni. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Horari: a torns.
- Sou: 65.286,74 € en còmput anual.
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 6 d’abril del 2023. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la Direcció. Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA (seleccio@ccma.cat). En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA Sant Joan Despí, 27 de març del 2023 Gemma Dasca Ubach Cap de Talent i Transformació Professional