Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2000-21 CONCEPTUALITZADOR/A

Concurs de mèrits amb inscripció oberta per la provisió de llocs de treball en règim de contracte laboral indefinit corresponent al procés extraordinari d'estabilització i consolidació derivat de la llei 20/2021, de 28 de desembre.
 
1. Nombre de places convocades
Es convoquen 2 places a temps complet amb codi d’identificació 7260 i 7265 a la província de Barcelona.
 
2. Especificacions dels requisits de la formació i experiència professional
Grau superior en Comunicació Audiovisual, Periodisme, Grau en Multimèdia, Grau en Disseny Gràfic, o ser col·legiat o associat d’un col·legi professional reconegut de l’àmbit de la professió o del sector audiovisual amb un mínim 3 anys com a redactor multimèdia.
 
3. Funcions
Les funcions d’aquesta categoria laboral són les que es troben descrites, per a aquesta categoria concreta, a la relació de descripcions de llocs de treball acordades entre la direcció i el comitè d’empresa dels treballadors de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals:

  • Analitzar el context del producte digital per ajudar en la definició del brífing.
  • Interlocutar amb àrees internes per ajudar en la definició del brífing del producte digital.
  • Realitzar diferents anàlisis (de mercat, d'audiències, de continguts...), extreure conclusions i redactar informes i presentar-los a les àrees internes per ajudar en la presa de decisions en la definició del brífing.
  • Definir escenaris i casos d'ús que reflecteixin el context i els possibles comportaments dels usuaris per tal d'ajudar en la definició conceptual del producte.
  • Acordar i plasmar les posicions publicitàries del producte (en coordinació amb el tècnic de publicitat).
  • Organitzar i categoritzar els continguts i les funcionalitats dels productes digitals.
  • Definir el flux de la navegació (diagrames de navegació).
  • Crear wireframes (representació visual esquemàtica on es plasma el producte digital amb tots els seus elements; jerarquia de continguts, pesos visuals i elements d'interacció).
  • Definir les dades necessàries en el producte digital i les URLs per a un bon posicionament. Elaboració de les metadades corresponents.
  • Definir els elements textuals de la interfície (etiquetes, call to actions, botons...).
  • Validar que la definició conceptual s’executi correctament
  • Comprovar la correcta execució del disseny visual i interacció del producte digital.
  • Comprovar la correcta execució del desenvolupament realitzant testejos en diverses fases, reportar possibles incidències i vetllar perquè se solucionin.
  • Redactar continguts per poder fer proves que serveixin per ajudar en la validació del producte digital.
  • Elaborar manuals d'usuari per ajudar en la gestió dels productes als perfils de les redaccions digitals.
4. Especificacions sobre determinats requisits de participació:
  • 4.1. Llengua catalana: Les persones aspirants han de tenir els coneixements de llengua catalana de nivell C2.
  • 4.2. Llengua anglesa: Les persones aspirants han de tenir els coneixements de llengua anglesa de nivell B2.
5. Formació específica suplementària per meritar: S’inclouen aquells coneixements especialitzats directament relacionats amb l’apartat 3 de les presents bases i que siguin rellevants per al desenvolupament de les tasques, com per exemple: experiència d’usuari, SEO, analítica d’audiències, periodisme de dades, disseny responsiu, etc.
 
Consulteu les bases completes al document que enllaça el text "Bases de la convocatòria" d'aquesta pàgina web.