Concurs de mèrits amb inscripció oberta per la provisió de llocs de treball en règim de contracte laboral indefinit corresponent al procés extraordinari d'estabilització i consolidació derivat de la llei 20/2021, de 28 de desembre.
1. Nombre de places convocades
Es convoca: 1 plaça a jornada completa, amb codi d’identificació 5759 a la província de Barcelona.
2. Especificacions dels requisits de la formació i experiència professional
Estudis de batxillerat (o equivalent), o bé, certificat de professionalitat de l’àmbit corresponent amb 2 anys d’experiència en tasques administratives, dels últims cinc anys; o bé cicles formatius de grau superior (o equivalent) de la família professional d’Administració i Gestió amb 1 any d’experiència en tasques administratives, en els últims
3 anys.
3. Funcions
Les funcions d’aquesta categoria laboral són les que es troben descrites, per a aquesta categoria concreta, a la relació de descripcions de llocs de treball acordades entre la direcció i el comitè d’empresa dels treballadors de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals:
- Elaborar documentació administrativa, seguint els procediments establerts utilitzant les eines informàtiques més adients.
- Preparar i recopilar documentació, fer el manteniment, l’actualització de dades utilitzant eines de suport informàtic i aplicacions.
- Rebre informació operativa per a les gestions de l’oficina i respondre les consultes per a les quals s’està facultat per a la seva gestió.
- Redactar documents interns i externs a l’organització, arxivar documentació amb sistemes analògics i digitals i en general executar les tasques bàsiques pròpies de l’àmbit de treball.
4. Especificacions sobre determinats requisits de participació
- 4.1. Llengua catalana: Les persones aspirants han de tenir els coneixements de llengua catalana de nivell C1.
- 4.2. Llengua anglesa: no es requereix coneixement de l'idioma.
5. Formació específica suplementària per meritar: S’inclouen aquells coneixements especialitzats directament relacionats amb l’apartat 3 de les presents bases i que siguin rellevants per al desenvolupament de les tasques, com per exemple: aplicacions informàtiques de gestió, redacció de textos administratius, formació en secretaria de
direcció, etc.
Consulteu les bases completes al document que enllaça el text "Bases de la convocatòria" d'aquesta pàgina web.