Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2022 EDITOR/A DIGITAL-XARXES SOCIALS (TV3)

Procés de selecció intern d’un/a Editor/a Digital- Xarxes Socials (TV3)

Per incorporar un Editor/ra Digital-Xarxes Socials de TV3 de l’àrea continguts digitals i transmèdia, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.

Funcions: 

  • Seguint els criteris generals establerts a l’àrea, aplicar l’estratègia de comunicació a les xarxes socials amb coherència editorial de les emissions d’informatius, programes, especials i campanyes específiques de TV3, adaptant-la a les característiques de cada xarxa social. Definir la prescripció de conversa social i les campanyes de participació i promoció a les xarxes.
  • Impulsar i coordinar la creació de continguts nadius per a xarxes socials i canals digitals.
  • Coordinació d’iniciatives digitals amb l’objectiu de millorar la participació i l’engagment.
  • Anàlisi quantitativa i qualitativa de l’audiència de les emissions amb prescripció social, i de les accions especials. Anàlisis i monitorització diàries d’audiència del consum web provinent de les xarxes socials.
  • Organitzar i distribuir l’equip humà i comunicar les estratègies a seguir. Redactar manuals d’ús de les xarxes socials i actualitzar els coneixements del personal en comunicació i gestió de xarxes.
  • Promoure les accions específiques en les xarxes socials als actors afectats. Coordinació amb proveïdors i plataformes externes. Definició de l’ús i distribució de nous formats en coordinació amb grafisme, realització, plataforma i enginyeria.
 
Els requisits necessaris que haurà de tenir són: 
  • Tenir contracte indefinit. 
  • Grau en Periodisme, en Ciències de la Comunicació o en Comunicació Audiovisual, o equivalent .
  • 3 anys d’experiència en equips de redacció o experiència com a redactor/a d’edició amb criteri periodístic.
  • Experiència en edició de continguts digitals i social media amb utilització d’eines d’edició de vídeo, de disseny i maquetació i de gestió de XXSS (Hootsuite, Tweetdeck, Emplifi, etc.)
  • Experiència en lideratge d’equips.
  • Experiència en l’anàlisi i monitorització d’audiències digitals.
  • Anglès nivell mig i nivell alt de català 
 
Es valorarà: 
  • Capacitat de transmissió d’instruccions de manera clara i assertiva. 
  • Capacitat d’organització i planificació d’equips de treball.
  • Lideratge d’equips.
  • Coneixements específics de xarxes socials i continguts nadius digitals
  • Experiència en gestió de xarxes socials o projectes digitals
  • Formació especialitzada en màrqueting interactiu o digital, creativitat i comunicació.
  • Coneixements de gestors de CMS.
 
Condicions de l’ocupació:  
  • Nivell H de conveni. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
  • Horari: a torns.
  • Sou: 66.422€ bruts en còmput anual.  
 
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 11 de gener de 2023. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la Direcció. 

Caldrà actualitzar el Currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA.  

En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb l’establert al Pla d’Igualtat de la CCMA 
 
Sant Joan Despí, 27 de desembre de 2022   
 
 

David de Abàsolo 
Director de desenvolupament i estratègia en RH 
 



Període d'inscripció:  27/12/2022  a  11/01/2023
Empresa:   CCMA, SA