ADMINISTRATIU/VA PER A LA FUNDACIÓ LA MARATÓ DE TV3, PER A CONTRACTACIÓ TEMPORAL
Lloc de treball: Administratiu/va
Nivell i categoria professional: Administratiu/va
Àrea: Fundació La Marató de TV3
Departament: àrees de projectes, divulgació i activitats populars
Horari: Horari partit (conveni col·lectiu propi)
Jornada: jornada completa (segons condicions laborals d’aplicació)
Retribució: 22.148,62 € anuals
Localitat: Sant Joan Despí
Centre de treball: c. Oriol Martorell, número 1
Modalitat de contracte: Contractació temporal en la modalitat d’eventual per circumstàncies de la producció
Requisits d’accés a la convocatòria
· Estar en possessió d’una titulació de cicle formatiu de grau superior de formació professional de la família professional d’Administració i gestió, amb 1 any d’experiència en tasques similars a les descrites a les funcions de treball.
· Acreditar els coneixements equivalents al nivell de suficiència de català (nivell C1) o bé superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
Objecte de la selecció
L’objecte d’aquest procés de selecció és disposar d’una borsa de personal amb la capacitació suficient per a l’exercici de la professió, per a les contractacions temporals, de qualsevol durada, que es puguin produir durant els pròxims dos anys des de la publicació dels resultats.
Criteris de selecció
1. Preferentment personal amb un vincle preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del sector públic que compleixin els requisits de participació (en compliment de l’article 33 de la Llei 4/2020, de 29 d’Abril, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2020).
2. També poden presentar la seva candidatura les persones que, tot i no complir amb el criteri de l’apartat anterior, compleixin amb els requisits de participació d’aquesta convocatòria.
Política d’igualtat de gènere
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb l’establert al Pla d’Igualtat de la CCMA.
Persones amb discapacitat
En el marc de cadascuna de les fases anteriors, les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment.
En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada.
La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.
Funcions dels llocs de treball
· Donar suport administratiu a: la gestió administrativa dels projectes de recerca que es desenvolupen amb ajuts de la Fundació; a la gestió administrativa de les sessions divulgatives que es realitzen als centres d’educació secundària, biblioteques i centres cívics; i per últim a la gestió de suport administratiu de les activitats populars que les entitats organitzen al voltant de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio.
· Realitzar els processos i tasques administratives requerides pels seus superiors.
· Contacte telefònic amb entitats i/o institucions relacionades amb l’activitat que realitza l’àrea
· Gestió, tant documental com de resolució d’incidències derivades de l’activitat d’acord amb les instruccions del/la responsable de l’àrea.
· Preparar, recopilar i elaborar documentació administrativa i introduir dades a les bases de dades.
Aspectes i capacitats a valorar
· Pràctica com a usuari/ària avançat/da d’eines ofimàtiques: Excel, Word, Access, Outlook
· Habilitats per a la comunicació i gestió telefònica i escrita. Resolució d’incidències
Forma d’ocupació
Contracte temporal en la modalitat d’eventual per circumstàncies de la producció
Participació
El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta finalitza el dia 25 de Juny de 2021
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Seleccio/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
Pel que fa a l’acreditació dels requisits d’estudis, coneixements orals i escrits de català, hauran de ser penjats, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció als apartats s’acompanya de l’Espai de Selecció. Pel que fa a l’acreditació de l’experiència s’haurà de fer mitjançant document acreditatiu (certificat amb la categoria, funcions i antiguitat, així com nòmines, contractes, etc. No serà vàlida la vida laboral com a document acreditatiu) i hauran de ser penjats, també, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció a l’apartat experiència laboral de l’Espai de Selecció.
Serà necessari també un escrit de motivació al lloc de treball de preferència que s’haurà enviar a la bústia seleccio@ccma.cat.
Procediment de selecció
1.- Comprovació dels requisits d’accés a la convocatòria. Les persones que no acreditin tots els requisits establerts seran excloses de la convocatòria.
2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones admeses al concurs podran ser convocades, seguint les fases establertes, a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. L’entrevista i altres proves a les quals hagin estat convocats els candidats seran eliminatòries, així, els candidats que no les superin seran exclosos del concurs.
3.- La persona seleccionada serà convocada per a la formalització del corresponent contracte temporal.
4.- La resta de participants que superin el procés quedaran en una borsa de contractació durant un període màxim de dos anys des de la data de resolució del procés, per a futures necessitats de contractacions temporals (interinitats, eventuals per circumstàncies de la producció, interinitats fins a la cobertura de la vacant...) que es puguin produir.
Publicitat de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publicarà al portal de l’empleat públic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (portal ATRI) i al web de la CCMA.
Us informem que, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms seran publicats en els webs del Portal de transparència de la durant 15 dies, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Tractament per a finalitats “Selecció de personal de la CCMA” Responsable del tractament: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA Finalitat del tractament: participar en processos de selecció de l’Ens CCMA i també de la CCMA, SA. i estar informat de les possibles ofertes laborals. Legitimació: consentiment de la persona interessada. Comunicació de dades: en compliment de la Llei 19/2014 de 29 de desembre, es farà pública la relació de noms de les persones aprovades. Destinataris: en processos de selecció pot ser que participin empreses de selecció externes, col·laboradors que ens ajudin a avaluar els perfils, etc. En aquest cas, aquestes empreses sempre seran encarregades del tractament i vetllarem perquè observin tots els principis establerts en la legislació vigent. Drets de les persones interessades: podeu sol·licitar l’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les vostres dades personals adreçant un escrit a lopd-rrhh@ccma.cat o, en paper, adreçant un escrit al Departament de Recursos Humans, Carrer Jacint Verdaguer, s/n 08970 Sant Joan Despí. Informació addicional: http://www.ccma.cat/avis-legal/privacitat/seleccio-de-personal/ |