Procés de selecció interna de dos/dues Coordinadors/es de Producció d’Informatius de l’àmbit TV
Per incorporar dos/dues Coordinadors/es de Producció d’Informatius de l’àmbit TV, s’obre un procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Funcions:
· Coordinació de les feines pròpies del departament sota la responsabilitat de la Direcció d’Informatius i concretament de la Productora executiva de la Redacció d’Informatius
· Preveure i dimensionar la necessitat de recursos humans i tècnics per garantir la producció dels programes ordinaris, especials i els canals i plataformes d'Informatius, i detectar-ne les mancances (si es que hi són).
· Fer d'interlocutor/a amb els/les responsables de la redacció d'Informatius (caps de secció, editors,...), i garantir el fluxe d'informació amb l'altre/a. coordinador/a i amb la producció executiva.
· Assistir a les reunions de disseny, organització i seguiment de la producció en representació de la direcció de producció amb responsabilitat i capacitat per prendre decisions.
· Portar directament la producció d'aquells esdeveniments que li siguin encarregats.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
· Tenir contracte indefinit.
· Tenir categoria de Productor o estar en possessió d’una titulació de Grau Universitari, preferentment de Comunicació Audiovisual
· 5 anys d’experiència dins l’àmbit de la producció audiovisual.
· Nivell intermedi (B2) d’anglès
Es valorarà:
· Capacitat per gestionar recursos humans i tècnics, mantenint els millors estàndards de qualitat amb l'ajustament pressupostari adient
· Experiència en el control i seguiment econòmic de produccions segons el pla de producció previst
· Coneixement del processos administratius derivats de les feines de producció
Condicions retributives:
· Nivell H de conveni. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
· Sou: 57.656,61 € anuals
· Horari: a torns, segons conveni.
Les persones interessades poden presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 3 de maig 2021. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la Direcció.
Caldrà actualitzar el Currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb l’establert al Pla d’Igualtat de la CCMA
Sant Joan Despí, 19 d’abril de 2021.
David de Abàsolo
Director de desenvolupament i estratègia en RH