Procés de selecció interna d’un/a Editor/a per a l’informatiu del TN migdia de TV.
Per incorporar un/a Editor/a a l’informatiu del TN migdia de TV, s’obre un procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Funcions:
- Decidir quines notícies apareixen al Telenotícies. Establir-ne l'ordre, el format, la durada i triar les que seran destacades en col·laboració amb el redactor en cap i caps de secció i també imatge i producció acomplint amb el llibre d’estil.
- Supervisar els continguts del Telenotícies abans d’emetre’s.
- Dirigir la posada en antena dels Telenotícies i coordinar totes les persones implicades en l'emissió per tal d'assumir el directe i la reacció en cas d'últimes hores i canvis d'escaleta
- Organitzar l'equip de treball de la millor manera per optimitzar els recursos i aconseguir el màxim rendiment humà mantenint la seva motivació i liderar-lo. Coordinar-se amb els altres equips de la redacció.
- Planificar les edicions especials dels Telenotícies i les sortides. Negociar amb direcció els equips, els recursos a disposar i estratègies globals.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
· Tenir contracte indefinit.
· Tenir categoria de Redactor o ENG, i el Grau de Periodisme, Ciències de la Comunicació o en Comunicació Audiovisual o formació equivalent, amb 8 anys d’experiència en els equips de redacció dels serveis informatius de l’àmbit televisió.
Es valorarà:
- El criteri periodístic per a l’elaboració i la jerarquització dels continguts
- Experiència en edició de programes de TV, especialment en directe i d’àmbit informatiu.
- Capacitat d’organització de distribució de tasques d’alta complexitat
- Capacitat de lideratge i de transmetre instruccions de manera clara i assertiva.
- Alta capacitat de treball en equip.
Condicions retributives:
- Nivell H de conveni. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Sou: 74.249,04 € bruts anuals
Les persones interessades poden presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/ Concursos fins al dia 19 de novembre de 2020. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la Direcció.
Caldrà actualitzar el Currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb l’establert al Pla d’Igualtat de la CCMA
Sant Joan Despí, 9 de novembre de 2020.
David de Abásolo
Director de desenvolupament i estratègia en RH