PROCÉS DE SELECCIÓ TEMPORAL D’UN/A REDACTOR/A PER A LA DELEGACIÒ TERRITORIAL MITJÀ RÀDIO DE LA VALL D’ARAN, MITJANÇANT UN CONTRACTE D’INTERINITAT FINS A LA COBERTURA DE LA VACANT
El lloc de treball esmentat que s’ofereix està inclòs dins els serveis bàsics o essencials del Pla de contingència departamental durant l’estat d’alarma declarat pel Reial decret 463/2020, de 14 de març.
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals SA té la necessitat de disposar d’un/a Redactor/a per a la delegació territorial mitjà ràdio de la Vall d’Aran, en modalitat de contractació temporal d’interinitat fins a la cobertura de la vacant. Se seguirà el procediment acordat entre la Direcció i el Comitès d’empresa de la CCMA, SA per als processos de selecció -per a promoció i contractació temporal - (PST).
Llocs de treball: | Redactor/a |
Nivell i categoria professional: | F (equiparat) |
Àrea: | Informatius ràdio |
Horari: | A torns (segons conveni) |
Jornada: | jornada completa (segons condicions laborals d’aplicació) |
Retribució anual: | 47.105,07 € |
Centre de treball i Localitat: | Av. Garona, 23 – Palai de Gèu 25530 Vielha |
Requisits d’accés a la convocatòria
o Estar en possessió d’una titulació de Grau en Periodisme o Comunicació Audiovisual amb un mínim d’un any d’experiència, dels últims cinc anys, en l’equip de redacció d’un mitjà de comunicació (preferentment ràdio).
o Coneixements orals i escrits de nivell superior de català (nivell C2) o bé superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
o Coneixements orals i escrits del nivell C1 d’aranès/occità o bé superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
o Coneixements orals i escrits de nivell intermedi d’anglès (nivell B2) o bé superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
Objecte de la selecció
La contractació d’un/a interí/na fins a la cobertura de la vacant per a un/a Redactor/a.
Persones amb discapacitat
En el marc de cadascuna de les fases anteriors, les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment.
En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada.
La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.
Funcions dels llocs de treball
· Recerca i recopilació d’informació
· Preparació del contingut adient al mitjà ràdio ja sigui per informatius o programes
· Transmetre els continguts en directe des de l’estudi o des de l’exterior o amb material enregistrat.
· Difusió dels continguts pels mitjans digitals establerts.
Aspectes i capacitats que es valoraran
· Actualitat, cultura general i de la zona
· Coneixement del territori i de la situació política, econòmica i social de la Vall d’Aran i Pirineu.
· Redacció de textos periodístics.
· Llenguatge i narrativa radiofònica
· Prova de veu (català i aranès). Prova eliminatòria.
· Antena i improvisació
Forma d’ocupació
Contracte de treball en la modalitat d’interinitat fins a la cobertura de la vacant.
Participació
El termini de presentació de candidatures per a aquesta oferta finalitzarà el dia 14 d'abril de 2020.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Seleccio/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
Pel que fa a l’acreditació dels requisits d’estudis i coneixements orals i escrits d’idiomes, hauran de ser penjats, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció al Portal de Selecció. Pel que fa a l’acreditació de l’experiència s’haurà de fer mitjançant document acreditatiu (certificat on consti la categoria, funcions concretes desenvolupades i antiguitat, així com nòmines, contractes, etc. No serà vàlida la vida laboral com a document acreditatiu) i s’haurà d’enviar a la bústia seleccio@ccma.cat.
Procediment de selecció
1. Comprovació dels requisits d’accés a la convocatòria. Les persones que no acreditin tots els requisits establerts seran excloses de la convocatòria.
2. Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones admeses al procés de selecció podran ser convocades, seguint les fases establertes, a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. L’entrevista i altres proves a les quals hagin estat convocats els candidats seran eliminatòries, així, els candidats que no les superin seran exclosos del procés de selecció.
3. Tanmateix, atenent la situació d’excepcionalitat actual per a la mobilitat i la limitació de concentració de persones, no es farà la convocatòria per a la realització de les proves per a la selecció del contracte d’interinitat fins a la cobertura de la vacant, mentre sigui vigent la disposició addicional 3a del Real Decreto 463/2020, de 14 de març.
4. La persona seleccionada serà convocada per a la formalització del corresponent contracte temporal.
5. La resta de participants que superin el procés quedarà en una bossa de contractació, durant un període de dos anys des de la data de resolució del procés, per a futures necessitats de contractacions temporals d’aquesta unitat que es puguin produir en qualsevol modalitat
Publicitat de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publicarà al portal de l’empleat públic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (portal ATRI), al web de la CCMA, al SOC, a institucions públiques i a mitjans de comunicació, de la Vall d’Aran.
Us informem que, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms seran publicats en els webs del Portal de transparència de la CCMA i de la Generalitat de Catalunya durant 15 dies i un mes respectivament, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Tractament per a finalitats “Selecció de personal de la CCMA” Responsable del tractament: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA Finalitat del tractament: participar en processos de selecció de l’Ens CCMA i també de la CCMA, SA. i estar informat de les possibles ofertes laborals. Legitimació: consentiment de la persona interessada. Comunicació de dades: en compliment de la llei 19/2014 de 29 de desembre, es farà pública la relació de noms de les persones aprovades. Destinataris: en processos de selecció pot ser que participin empreses de selecció externes, col·laboradors que ens ajudin a avaluar els perfils, etc. En aquest cas, aquestes empreses sempre seran encarregades del tractament i vetllarem perquè observin tots els principis establerts en la legislació vigent. Drets de les persones interessades: podeu sol·licitar l’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les vostres dades personals adreçant un escrit a lopd-rrhh@ccma.cat o, en paper, adreçant un escrit al Departament de Recursos Humans, Carrer Jacint Verdaguer, s/n 08970 Sant Joan Despí. Informació addicional: http://www.ccma.cat/avis-legal/privacitat/seleccio-de-personal/ |