PROCÉS DE SELECCIÓ TEMPORAL D’UN/A ASSESSOR/A LEGAL PER A L’ÀREA DE RELACIONS COL·LECTIVES I SOCIALS DE LA CCMA, SA, MITJANÇANT UN CONTRACTE D’INTERINITAT FINS A LA COBERTURA DE LA VACANT I BORSA DE TREBALL
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals SA té la necessitat de disposar d’un/a Assessor/a Legal per a l’àrea de Relacions Col·lectives i Socials, en modalitat de contractació temporal d’internitat fins a la cobertura de la vacant. Se seguirà el procediment acordat entre la Direcció i els Comitès d’empresa de la CCMA, S.A. per als processos de selecció -per a la promoció i la contractació temporal - (PST)
Lloc de treball: Assessor/a Legal
Nivell retributiu i categoria professional: Nivell F – Assessor/a Legal
Àrea: Relacions Col·lectives i Socials
Horari: Fix partit (conveni col·lectiu propi)
Jornada: Completa (segons condicions laborals d’aplicació)
Retribució anual: 47.105,07€ (segons condicions laborals d’aplicació)
Incorporació: Immediata
Localitat: Sant Joan Despí
Centre de treball: carrer de la TV3, s/n
Modalitat contractual: Interinitat fins a la cobertura de la vacant
Requisits de participació
· Estar en possessió de la llicenciatura o grau en Dret.
· Coneixements orals i escrits de nivell de suficiència de català (nivell C1) o bé superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
· Acreditar 3 anys d’experiència en llocs d’assessorament legal en matèria de relacions laborals i/o en l’exercici de l’advocacia en l’especialitat de dret laboral.
Objecte de la selecció
· Una contractació per interinitat fins a la cobertura de vacant
· I disposar d’una borsa de personal amb la capacitació suficient per a l’exercici de la professió, per a les contractacions temporals que es puguin produir durant els dos anys posteriors des de la publicació dels resultats
En ambdós casos, de conformitat amb la reglamentació pactada entre la Direcció i els Comitès d’Empresa de la CCMA, SA.
Persones amb discapacitat
En el marc de cadascuna de les fases anteriors, les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment.
En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada.
La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.
Funcions principals
· Assessorar sobre l’aplicació de la normativa laboral i relacionada (administrativa, pública, civil...).
· Revisar i assessorar sobre els aspectes laborals relacionats amb plecs de licitacions i contractes de serveis externs i la seva correcta execució.
· Elaborar resum diari de les novetats publicades als diaris oficials, comentant els aspectes més rellevants i la seva incidència en la gestió dels Recursos Humans.
· Gestió i seguiment de demandes laborals, actuacions davant la Inspecció de Treball i altres, en coordinació amb els despatxos externs d'advocats.
· Emetre informes i resoldre les consultes jurídiques sobre l’aplicació de la normativa d'afectació a l'àmbit laboral.
· Participar i/o gestionar projectes amb rellevància jurídic laboral com, per exemple, llibre d'estil, comissió de corresponsabilitat social, codi de conducta dels alts càrrecs, treball en relació amb menors i similars.
· Participar en l’elaboració de tot tipus d’informes de gestió i altres.
· Gestionar les sol·licituds d’autorització de compatibilitat d’activitats subjectes a la normativa d’incompatibilitats, així com assessorar sobre l’aplicació de la normativa.
· Gestionar i coordinar l’aplicació de la normativa sobre protecció de dades en l’àmbit de gestió dels Recursos Humans.
· Gestionar les actuacions sobre transparència a l’àmbit dels Recursos Humans.
Aspectes i capacitats a valorar
· Es valorarà especialment disposar de formació universitària de postgrau, màster i/o doctorat relacionada amb les funcions del lloc de treball.
· Coneixements de dret públic i administratiu.
· Coneixements pràctics en l’ús de sistemes i eines de gestió jurídiques.
· Coneixements de les normatives relacionades amb les funcions principals abans esmentades.
· Habilitats en la redacció d’informes jurídics.
· Habilitats en les relacions interpersonals.
· Persona metòdica, amb iniciativa, acostumada al treball en equip i orientada a resultats de qualitat.
· Pràctica com a usuari mig-avançat de les eines ofimàtiques.
Forma d’ocupació
Contracte temporal d’interinitat fins a la cobertura de la vacant.
Participació
El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta finalitza el dia 26 de març de 2020.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Seleccio/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
Pel que fa a l’acreditació dels requisits d’estudis i coneixements orals i escrits de català, hauran de ser penjats, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció a l’Espai de Selecció.
Pel que fa a l’acreditació de l’experiència s’haurà de fer mitjançant document acreditatiu (certificat amb la categoria, funcions i antiguitat, així com nòmines, contractes, etc. No serà vàlida la vida laboral com a document acreditatiu) i s’haurà d’enviar a la bústia seleccio@ccma.cat .
Procediment de selecció
1.- Comprovació dels requisits d’accés a la convocatòria. Les persones que no acreditin tots els requisits establerts seran excloses de la convocatòria.
2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides, i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones admeses al procés de selecció podran ser convocades, seguint les fases establertes, a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. L’entrevista i altres proves a les quals hagin estat convocats els candidats seran eliminatòries, així, els candidats que no les superin seran exclosos del procés.
3.- Els participants que superin el procés quedaran en una borsa de contractació durant un període de dos anys des de la data de la resolució del procés, per a futures necessitats de contractacions temporals (interinitats, eventuals per circumstàncies de la producció, interinitats fins a la cobertura de la vacant...) que es puguin produir.
Publicitat de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publicarà al portal de l’empleat públic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (portal ATRI), al web de la CCMA, al SOC, a Linkedin i al Col·legi d’Advocats.
Us informem que, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms seran publicats al web del Portal de transparència de la CCMA durant 15 dies, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Tractament per a finalitats “Selecció de personal de la CCMA” Responsable del tractament: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA Finalitat del tractament: participar en processos de selecció de l’Ens CCMA i també de la CCMA, SA. i estar informat de les possibles ofertes laborals. Legitimació: consentiment de la persona interessada. Comunicació de dades: en compliment de la llei 19/2014 de 29 de desembre, es farà pública la relació de noms de les persones aprovades. Destinataris: en processos de selecció pot ser que participin empreses de selecció externes, col·laboradors que ens ajudin a avaluar els perfils, etc. En aquest cas, aquestes empreses sempre seran encarregades del tractament i vetllarem perquè observin tots els principis establerts en la legislació vigent. Drets de les persones interessades: podeu sol·licitar l’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les vostres dades personals adreçant un escrit a lopd-rrhh@ccma.cat o, en paper, adreçant un escrit al Departament de Recursos Humans, Carrer Jacint Verdaguer, s/n 08970 Sant Joan Despí. Informació addicional: http://www.ccma.cat/avis-legal/privacitat/seleccio-de-personal/ |