BORSA DE DOCUMENTALISTES, NIVELL E – (PST) PROCÉS DE SELECCIÓ TEMPORAL LABORAL PER AL DEPARTAMENT DE DOCUMENTACIÓ DE LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals SA té la necessitat de disposar d’una borsa de treball de Documentalistes per a la contractació temporal. Se seguirà el procediment acordat entre la Direcció i els Comitès d’empresa de la CCMA, SA per als processos de selecció per a contractació i promoció temporal (PST).
Lloc de treball: Documentalista
Nivell i categoria professional: E – Documentalista
Departament: Documentació
Horari: a torns (conveni col·lectiu propi)
Jornada: 37,5 hores/setmana (1.680 hores efectives/jornada anual)
Retribució: 41.907,37€ (segons condicions laborals d’aplicació)
Localitat: Sant Joan Despí
Centre de treball: carrer de la TV3, s/n
Modalitat de contracte: Temporal
Requisits de participació
• Estar en possessió de la titulació acadèmica de Grau o Llicenciatura en Biblioteconomia i Documentació.
o bé
• Estar en possessió d’altres estudis universitaris finalitzats amb:
- Postgrau o Màster de l’àmbit de Biblioteconomia, Documentació o Arxivística.
o
- 2 anys d’experiència acreditada en el treball de documentació o similar
• Coneixements orals i escrits de nivell suficiència de català (C1), o bé superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
• Coneixements orals i escrits de nivell intermedi d’anglès (B2), o bé superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
Objecte de la selecció
De conformitat amb la reglamentació pactada entre la Direcció i els Comitès d’Empresa de la CCMA, SA, l’objecte d’aquest procés de selecció és disposar d’una borsa de personal amb la capacitació suficient per a l’exercici de la professió, per a les contractacions temporal, de qualsevol durada, que es puguin produir durant els pròxims dos anys des de la publicació dels resultats.
Persones amb discapacitat
En el marc de cadascuna de les fases anteriors, les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment.
En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada.
La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.
Funcions
• Tractar el material de la programació de televisió (informatius, esports, entreteniment i originals de rodatge): Selecció del material a tractar, visionat, indexació i elaboració d’eines de consulta.
• Analitzar premsa i elaborar bases de dades pròpies: Anàlisi, selecció i indexació de premsa, manteniment de les bases de dades (notícies, previsions, efemèrides) i biblioteca, elaboració de dossiers i difusió de materials.
• Cercar imatges i informació escrita i gestionar-ne els drets: Recerca interna i externa d’imatges i documentació, organització del material per al seu ús en projectes futurs, sol·licitud i gestió de material d’interès de tot tipus. Gestió dels drets derivats.
• Indexar material de les agències: Rebre i tractar les trameses d’agències (traducció, si cal), assistir a les reunions d’edició, contacte amb la FORTA per a l’intercanvi d’imatges.
Aspectes i capacitats a valorar
• Coneixements específics de documentació periodística i audiovisual
• Cultura general i actualitat política, social i esportiva
• Indexació, tesauros, lèxics, etiquetes...
• Coneixements d’informàtica a nivell d’usuari
• Capacitat de redacció i síntesi (es valorarà el català en aquesta prova)
• Recerques a Internet
• Coneixements d’un segon idioma (francès, italià, rus, etc.) acreditat documentalment
Forma d’ocupació
Contractes de caràcter temporal (interinitats, eventuals per circumstàncies de la producció, interinitats fins a la cobertura de la vacant...) que es puguin produir.
Participació
El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta finalitza el dia 23 de gener de 2020.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Seleccio/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
Pel que fa a l’acreditació dels requisits d’estudis i coneixements orals i escrits de català i idiomes, hauran de ser penjats, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció a l’Espai de Selecció.
Pel que fa a l’acreditació de l’experiència s’haurà de fer mitjançant document acreditatiu (certificat amb la categoria, funcions i antiguitat, així com nòmines, contractes, etc. No serà vàlida la vida laboral com a document acreditatiu) i s’haurà d’enviar a la bústia seleccio@ccma.cat
Procediment de selecció
1.- Comprovació dels requisits d’accés a la convocatòria. Les persones que no acreditin tots els requisits establerts seran excloses de la convocatòria.
2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides, i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones admeses al concurs podran ser convocades, seguint les fases establertes, a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. L’entrevista i altres proves a les quals hagin estat convocats els candidats seran eliminatòries, així, els candidats que no les superin seran exclosos del concurs.
3.- Els participants que superin el procés quedaran en una borsa de contractació durant un període de dos anys des de la data de la resolució del procés, per a futures necessitats de contractacions temporals (interinitats, eventuals per circumstàncies de la producció, interinitats fins a la cobertura de la vacant...) que es puguin produir.
Publicitat de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publicarà al portal de l’empleat públic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (portal ATRI) i al web de la CCMA .
Us informem que, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms seran publicats al web del Portal de transparència de la CCMA durant 15 dies, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Tractament per a finalitats “Selecció de personal de la CCMA”
Responsable del tractament: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA
Finalitat del tractament: participar en processos de selecció de l’Ens CCMA i també de la CCMA, SA. i estar informat de les possibles ofertes laborals.
Legitimació: consentiment de la persona interessada.
Comunicació de dades: en compliment de la llei 19/2014 de 29 de desembre, es farà pública la relació de noms de les persones aprovades.
Destinataris: en processos de selecció pot ser que participin empreses de selecció externes, col·laboradors que ens ajudin a avaluar els perfils, etc. En aquest cas, aquestes empreses sempre seran encarregades del tractament i vetllarem perquè observin tots els principis establerts en la legislació vigent.
Drets de les persones interessades: podeu sol·licitar l’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les vostres dades personals adreçant un escrit a lopd-rrhh@ccma.cat o, en paper, adreçant un escrit al Departament de Recursos Humans, Carrer Jacint Verdaguer, s/n 08970 Sant Joan Despí.
Informació addicional: http://www.ccma.cat/avis-legal/privacitat/seleccio-de-personal/