Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2019 OFICIAL 1A ADMINISTRATIU_VA (DIVULGACIÓ I PROJECTES)

La Fundació La Marató de TV3 té la necessitat de contractar un/a Oficial 1a Administratiu/va per Divulgació i Projectes

Llocs de treball: Oficial 1a Administratiu/va
Nivell i categoria professional: Oficial 1a administratiu/va
Àrea:  Fundació de la Marató de TV3
Horari: Horari partit (conveni col·lectiu propi)
Jornada: jornada completa (segons condicions laborals d’aplicació)
Retribució anual: 27.203,66€
Centre de treball i Localitat: carrer de la TV3, s/n (Sant Joan Despí)

Requisits d’accés a la convocatòria
- Estar en possessió d’una titulació de cicle formatiu de grau superior de la família professional d’Administració i Gestió.
- Acreditar 1 any d’experiència, dins dels darrers 5 anys, en departaments d’Administració, Financers, Gestió Econòmica.
- Acreditar els coneixements orals i escrits de nivell superior de català (nivell C1) o bé superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
- Acreditar els coneixements orals i escrits de nivell intermedi d'anglès (nivell B2) o bé superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell

Objecte de la selecció
- Una contractació d’interinatge fins a la cobertura de la vacant per a un/a Oficial 1a Administratiu/va

Criteris de la selecció
1. Preferentment personal amb un vincle preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del sector públic que compleixin els requisits de participació (en compliment de l’article 32 de la Llei 4/2017, de 28 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2017).
2. També poden presentar la seva candidatura les persones que, tot i no complir amb el criteri de l’apartat anterior, compleixin amb els requisits de participació d’aquesta convocatòria.

Persones amb discapacitat
En el marc de cadascuna de les fases anteriors, les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment.
En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada.
La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.
 
Funcions dels llocs de treball

• Preparació i tramitació dels convenis necessaris per formalitzar els ajuts atorgats de cada edició anual de la Marató, amb els investigadors i centres de recerca. Seguiment i tràmit.
• Gestió de projectes i subprojectes de recerca actius atorgats per la Fundació en les cinc darreres convocatòries: revisió, validació i tramitació de peticions diverses, fetes pels investigadors/centres de recerca/universitats, durant tota la trajectòria dels projectes aprovats per finançament. Correspondència en català i anglès de resposta a les sol.licituds.
• Control econòmic dels pressupostos dels projectes i subprojectes actius. Seguiment pressupostari per validar que la gestió econòmica s’adequa als recursos assignats al pressupost. Validació per pagament de l’anualitat corresponent.
• Validació dels documents de Memòries anuals dels projectes actius. Documentació científica i documentació econòmica. Seguiment i reclamació.
• Gestió del tancament cientifico-econòmic dels projectes ja executats. Recopilació de documentació científica i econòmica, necessària per la organització del Simposi anual de presentació de resultats de cada Marató. Suport en l’organització del Simposi.
• Revisió de la documentació aportada pels diferents investigadors, que es presenten a la convocatòria anual de projectes de recerca que tractaran sobre el tema de la darrera Marató. Revisió, reclamació, validació de documentació.
• Col·laborar en la preparació de l’acte de lliurament d’ajuts anuals, que es celebra per notificar els projectes finançables de cada convocatòria. 

Aspectes i capacitats que es valoraran
• Coneixements ofimàtica (Outlook, acces, excel, power point, word...)
• Organització i planificació
• Treball amb gestió de pressupostos
• Habilitat en l’ús de taules excel i gràfiques
• Gestió d’agenda i calendaris
• Habilitats comunicatives, discreció i bon tracte

Forma d’ocupació
Contracte de treball en la modalitat d’interinitat fins a la cobertura de la vacant

Participació
El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta finalitza el dia 23 de desembre de 2019.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Seleccio/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
Pel que fa a l’acreditació dels requisits d’estudis i coneixements orals i escrits de català, hauran de ser penjats, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció al Portal de Selecció. Pel que fa a l’acreditació de l’experiència s’haurà de fer mitjançant document acreditatiu (certificat on consti la categoria, funcions concretes desenvolupades i antiguitat,  així com nòmines, contractes, etc. No serà vàlida la vida laboral com a document acreditatiu) i s’haurà d’enviar a la bústia seleccio@ccma.cat.
Serà necessari un escrit de motivació al lloc de treball que s’haurà d’enviar també a la bústia seleccio@ccma.cat
Procediment de selecció
1.- Comprovació dels requisits d’accés a la convocatòria. Les persones que no acreditin tots els requisits establerts seran excloses de la convocatòria.
2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones admeses al concurs podran ser convocades, seguint les fases establertes, a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. L’entrevista i altres proves a les quals hagin estat convocats els candidats seran eliminatòries, així, els candidats que no les superin seran exclosos del concurs.
3.- La persona seleccionada serà convocada per a la formalització del corresponent contracte temporal.
4.- La resta de participants que superin el procés quedaran en una bossa de contractació, durant un període màxim de dos anys des de la data de resolució del procés, per a futures necessitats de contractacions temporals d’aquesta unitat que es puguin produir en qualsevol modalitat.
Publicitat de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publicarà al portal de l’empleat públic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (portal ATRI) i al web de la CCMA i al SOC.Us informem que, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms seran publicats en els webs del Portal de transparència de la CCMA i de la Generalitat de Catalunya durant 15 dies i un mes respectivament, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Tractament per a finalitats “Selecció de personal de la CCMA”
Responsable del tractament: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA
Finalitat del tractament: participar en processos de selecció de l’Ens CCMA i també de la CCMA, SA. i estar informat de les possibles ofertes laborals.
Legitimació: consentiment de la persona interessada.
Destinataris: en processos de selecció pot ser que participin empreses de selecció externes, col·laboradors que ens ajudin a avaluar els perfils, etc. En aquest cas, aquestes empreses sempre seran encarregades del tractament i vetllarem perquè observin tots els principis establerts en la legislació vigent.
Drets de les persones interessades: podeu sol·licitar l’accés, rectificació o supressió, oposar-vos al tractament i sol·licitar-ne la limitació enviant un escrit a lopd-rrhh@ccma.cat o, en paper, adreçant un escrit al Departament de Recursos Humans, Carrer Jacint Verdaguer, s/n 08970 Sant Joan Despí.
Informació addicional: http://www.ccma.cat/avis-legal/privacitat/seleccio-de-personal/ `

Període d'inscripció:  11/12/2019  a  23/12/2019
Empresa:   FUNDACIÓ "LA MARATÓ DE TV3"