Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

PST TÈCNIC_A 3/24

PROCÉS DE SELECCIÓ TEMPORAL (PST) PER A LA CONTRACTACIÓ TEMPORAL D’INTERINITAT PER BAIXA IT I MATERNAL D’1 TÈCNIC/A DEL CANAL 3-24, PER AL DEPARTAMENT D’EMISSIÓ DE LA CCMA, SA.

Lloc de treball: Tècnic/a 3/24
Nivell i categoria professional: E – Tècnic/a 3/24
Departament: Emissió Tècnica i Tràfic
Horari: a torns
Jornada: 37,5 hores/setmana (1.680 hores efectives/jornada anual)
Retribució: 40.182,051€ (segons condicions laborals d’aplicació)
Localitat: Sant Joan Despí
Centre de treball: carrer de la TV3, s/n
Modalitat de contracte Interinitat per IT més baixa de maternitat.

Requisits d’accés a la convocatòria.
• Estar en possessió de la titulació acadèmica de Cicle Formatiu de Grau Superior de FP de Sistemes de telecomunicació i informàtics, o Electrònica, o imatge i so, més 1 any de coneixements pràctics en instal·lacions tècniques professionals de vídeo i àudio, o bé estar en possessió de la titulació acadèmica en estudis d’ Enginyeria de Sistemes Audiovisuals (o equivalents).
• Coneixements orals i escrits de nivell intermedi de català (B2), o bé superar-ne una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
• Coneixements orals i escrits de nivell intermedi d’anglès (B2), o bé superar-ne una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.

Fases d’atorgament
• Fase I. Prioritària: Persones que acreditin el requisit de vincle preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del seu sector públic (article 32.1 de la Llei 4/2017, de 28 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2017). En cas que les persones presentades no acreditin tots els requisits establerts i/o no reuneixin les capacitats requerides per ocupar els llocs, es passarà a la fase següent.
• Fase II:  
La resta de persones que no es trobin incloses a la Fase I.

Persones amb discapacitat
En el marc de cadascuna de les fases anteriors, les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a proveir.
En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada. La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.
 
 

Funcions
• Control i gestió dels senyals de vídeo, àudio, comunicacions i informàtica dels recursos tècnics per l’explotació del canal.
• Tasques de tècnic de so. Configuracions bàsiques i operació de la taula de so i les línies de connexió entre equips i sales. Preparació de les diferents fonts d’àudio.
• Control de càmeres i ajust de decorat virtual.
• Verificar la qualitat tècnica dels senyals de vídeo i àudio, tan de les connexions exteriors que arribin al canal com del diferents senyals interns i del senyal de programa de sortida d’emissió.
• Assistència tècnica de l’equipament i instal·lació de l’estudi de Producció i de la Continuïtat del canal.
• Control i assistència tècnica del plató.
• Manteniment bàsic i preventiu. Actualització d’instal·lacions i equipament.

Aspectes a valorar 
• Coneixements de vídeo i àudio per a instal·lacions professionals de televisió, inclosos els equips de mesura.
• Operació de taules de so i equips d’àudio relacionats (microfonia, monitorat de so, etc.).
• Coneixements de control de càmeres.
• Coneixement d’equipament tècnic d’intercomunicació.
• Coneixements informàtics per la configuració bàsica i operació de l’equipament tècnic del canal.

Forma d’ocupació
Contracte de treball temporal d’interinitat per substitució, d’una IT més maternitat, durada del contracte fins a la incorporació de la persona substituïda.

Participació
El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta és fins el dia 10 de novembre.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Seleccio/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
La documentació acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria: estudis i certificació de 6 mesos de coneixements pràctics, haurà de ser presentada, escanejada, abans de la finalització del termini d’inscripció a l’adreça seleccio@ccma.cat. Els requisits de coneixements orals i escrits de català i anglès se certificaran mitjançant document acreditatiu oficial (dels darrers 3 anys) o es comprovaran en el moment de la realització de les proves teòriques o pràctiques.

Procediment de selecció
1.- Comprovació dels requisits d’accés a la convocatòria. Les persones que no acreditin els requisits establerts seran excloses de la convocatòria.
2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides, i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones admeses al concurs podran ser convocades, seguint les fases establertes, a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. L’entrevista, així com les proves a les quals hagin estat convocats els candidats seran eliminatòries, així, els candidats que no les superin seran exclosos del concurs.
 
3.- La persona seleccionada serà convocada per a la formalització del corresponent contracte temporal.
4.- La resta de participants que superin el procés quedaran en una bossa de contractació durant un període de dos anys des de la data de resolució del procés, per a futures necessitats de contractacions temporals (interinitats, eventuals per circumstàncies de la producció, interinitats fins a la cobertura de la vacant...) que es puguin produir.

Publicitat de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publicarà al Portal de l’empleat públic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (Portal ATRI) al web de la CCMA i al SOC.

Sant Joan Despí,  31 d’octubre del 2018

Informació bàsica sobre protecció de dades. Tractament per a finalitats “Selecció de personal de la CCMA
Responsable del tractament: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA
Finalitat del tractament: participar en processos de selecció de l’Ens CCMA i també de la CCMA, SA. i estar informat de les possibles ofertes laborals.
Legitimació: consentiment de la persona interessada.
Destinataris: en processos de selecció pot ser que participin empreses de selecció externes, col·laboradors que ens ajudin a avaluar els perfils, etc. En aquest cas, aquestes empreses sempre seran encarregades del tractament i vetllarem perquè observin tots els principis establerts en la legislació vigent.
Drets de les persones interessades: podeu sol·licitar l’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les vostres dades personals adreçant un escrit a lopd-rrhh@ccma.cat o, en paper, adreçant un escrit al Departament de Recursos Humans, Carrer Jacint Verdaguer, s/n 08970 Sant Joan Despí.
Informació addicional: http://www.ccma.cat/avis-legal/privacitat/seleccio-de-personal/
 

TÈCNIC 3/24

Període d'inscripció:  31/10/2018  a  10/11/2018
Empresa:   CCMA, SA