Bases específiques en relació amb la categoria RESPONSABLE TÈCNIC/A D'OPIS.
1. Característiques del lloc de treball
Lloc de treball: Responsable Tècnic/a d’OPI’s
Departament: Explotació Tècnica
Horari Fix partit, segons conveni
Jornada: 35h a la setmana
Retribució anual: Categoria de base + Complement lloc treball fins a nivell F (51.430,792 €)
Centre de treball i localitat: C. Oriol Martorell, 1 (Sant Joan Despí) i/o Diagonal, 614 (Barcelona)
Concurs destinat a la creació de llistes per a futures vacants durant els propers 24 mesos, amb el benentès que és una posició unipersonal
2. Funcions del lloc de treball
- Realització de reunions d'inici de projecte amb producció per tal d'assessorar tant els recursos humans com l’elecció dels recursos tecnològics de la imatge que siguin necessaris per a l'explotació dels programes.
- Determinant els elements necessaris segons les particularitats de cada programa.
- Atendre i resoldre les incidències tècniques i humanes que puguin sorgir amb el col·lectiu d’OPI’s.
- Col·laboració en l’especificació i execució de resolucions d’equipament i adaptació de les instal·lacions a nous recursos tecnològics de la imatge, amb proposicions de peticions d’inversió quan es consideri que algun equipament és insuficient o obsolet i que la incorporació d’un equip nou pot incrementar la capacitat de producció.
- Endegar, gestionar i resseguir les línies de formació que siguin necessàries en la implantació de noves tecnologies i l’evolució dels perfils dels opis. Així com aplicar el pla d’inducció per a les noves incorporacions al col·lectiu.
- Sol·licituds als diferents proveïdors els equips per a la seva avaluació; tenint en compte l’opinió dels operadors per decidir el més idoni. Així com proposar solucions de disseny per a les modificacions o noves instal·lacions dels espais de treball amb l’elaboració de la documentació tècnica necessària.
- Coordinació de la instal·lació dels nous equipaments i de la formació dels operadors en funció de les disponibilitats de la planificació.
- Col·laboració en l’elaboració i seguiment dels pressupostos assignats; facturació interna i externa dels serveis contractats; optimització dels recursos humans; i, actualització i seguiment del material immobilitzat corresponent.
- Coordinació amb el departament d’imatge i departaments tècnics per tal d’elaborar un llibre d’estil que determini els fluxos de treball particulars per a cada producció, i canalitzar aquesta informació amb el col·lectiu d’OPI’s.
- Supervisar la qualitat de la tasca desenvolupada pels OPI’s per la millora continua.
- Ocasionalment assistir a fires i cursos de formació de noves tecnologies per tal d’implementar-les en el procés de producció i millorar la productivitat; així com disponibilitat de guàrdies per atendre necessitats o urgències
- En cas de necessitat poder ser planificat com a OPI.
3. Requisits d’accés a la convocatòria
- Personal indefinit de la plantilla de la CCMA o les de conformitat amb la normativa d’aplicació.
- Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc.
- Tenir una formació acadèmica CFGS d’Imatge i so, o equivalent.
- Acreditar una experiència demostrada de 5 anys com a OPI.
- Coneixements orals i escrits de nivell de català C1 (es pot convalidar amb un certificat que emeten els instituts de Catalunya a les persones que compleixen les condicions establertes per a la seva obtenció). En cas de no poder convalidar el català, superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
- Coneixements orals i escrits de nivell d’anglès B2 o superar-ne una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
CONSULTA TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA A REQUISITS GENERALS, PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS, TEMARIS, ESTRUCTURA DE PROVES I CALENDARIS AL PORTAL DE SELECCIÓ.