CONVOCATÒRIA DE CONCURS CONJUNT DE PROMOCIÓ INTERNA I PÚBLIC DE TÈCNIC/A D’INVESTIGACIÓ D’AUDIÈNCIES PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA
D’acord amb les previsions establertes al Tretzè Conveni Col·lectiu de Treball de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA, es convoca un procés de selecció conjunt de promoció interna i públic per generar una llista per a la provisió d’una vacant del lloc de treball de Tècnic/a d’Investigació d’Audiències, i totes les que s’hagin de cobrir durant els 24 mesos següents a partir de la data de publicació de resultats, i per disposar d’una borsa de personal amb la capacitació suficient per a les contractacions temporals que hi pugui haver fins la convocatòria d’un nou concurs públic.
1. Nombre de vacants inicials a proveir
- 1 Tècnic/a d’Investigació d’Audiències i la generació de la llista d’espera per a la cobertura de vacants dels pròxims 24 mesos a partir de la publicació de resultats i les contractacions temporals fins a un nou concurs públic.
2. Característiques del lloc de treball
- Llocs de treball: Tècnic/a d’investigació d’Audiències
- Nivell i categoria professional: Nivell F
- Àrea: Investigació i Audiències
- Horari: Jornada partida (segons el conveni d’aplicació)
- Jornada: Jornada completa
- Retribució anual: 51.430,792€ bruts anuals (segons el conveni d’aplicació)
- Centre de treball i localitat: C. Oriol Martorell, 1 (Sant Joan Despí) i/o Diagonal, 614 (Barcelona)
3. Funcions del lloc de treball
- Analitzar les dades d’audiència dels mitjans de la CCMA per dissenyar i realitzar els informes per donar resposta als requeriments generals i específics dels programes i de la direcció de l’empresa. Relacionar-ho amb els competidors.
- Crear sinèrgies relacionant les dades quantitatives (Kantarmedia), les qualitatives (GFK) sota uns mateixos criteris i correlacionant-les en els informes finals
- Crear informes analítics en base a les dades quantitatives d'audiència digital (Comscore, Adobe Analytics, Google Analytics, xarxes socials i altres plataformes) per donar resposta a les necessitats estratègiques de l’empresa en l’àmbit digital
- Analitzar el consum de continguts i el comportament dels usuaris a les diverses plataformes digitals i extreure’n conclusions que facilitin la presa de decisions en relació a la millora del producte i els continguts digitals.
- Crear informes analítics en base a les dades quantitatives de ràdio (EGM) per donar resposta a les necessitats estratègiques de l’empresa
- Crear sinèrgies entre la informació de l’audiència quantitativa de TV i ràdio i la digital per aportar una visió multimèdia dels continguts que serveixi per a l’estratègia global de l’empresa i distribuir-la entre els diferents clients interns de l’empresa.
- En funció dels resultats de les dades d'audiència de la cadena i de les altres cadenes de la competència fer recomanacions de canvis de programació de franja horària o fer-los desaparèixer de la graella de la Programació.
- Estudiar la situació televisiva diària, consultar altres fonts d'audiència, i del panorama televisiu a nivell de Catalunya, i de les diferents autonomies d'Espanya.
- Identificar punts forts i febles de la programació de TVC, CR i de la competència.
4. Requisits d’accés a la convocatòria
- Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
- Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc.
- Estar en possessió de la titulació universitària d’econòmiques, sociologia, psicologia, matemàtiques, estadística, comunicació audiovisual, enginyeries o altres titulacions superiors complementades amb formació vinculada a l’anàlisi de dades.
- Acreditar 1 any d’experiència demostrable en els darrers 3 anys en anàlisi de dades estadístiques.
- Acreditar coneixements orals i escrits de nivell C1 de català o bé superar-ne una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
- Acreditar coneixements orals i escrits d’anglès de nivell llindar B1 o bé superar-ne una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
5. Coneixements i aspectes que es valoraran
- Coneixement de les eines d’anàlisi de l’audiència per a l’extracció de dades quantitatives
- Coneixement dels conceptes, processos i mètriques principals que intervenen en la mesura d'audiències de la televisió, la ràdio i els mitjans digitals
- Capacitat d’anàlisi i de síntesi per fer una interpretació qualitativa.
- Capacitat de comunicació eficient als departaments i la direcció.
- Treball en equip
6. Publicació de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publica al portal corporatiu de la CCMA i al web de la CCMA, apartat Transparència, i també es comunicarà al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC). Igualment podrà ser publicada al portal de l’empleat públic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (portal ATRI) i a les xarxes socials i/o mitjans o portals especialitzats que es consideri oportú.
7. Presentació de sol·licituds
El termini de presentació de candidatures per a aquests processos finalitza el dia 25 de juny de 2023 a les 23:59.
Les persones de la plantilla de la CCMA que es presentin per a la promoció interna, de conformitat amb la normativa d’aplicació, i que reuneixin els requisits establerts, s’hauran d’inscriure a través del portal corporatiu de la CCMA, espai Selecció.
Les persones interessades que es presentin al concurs públic i que reuneixin els requisits establerts hauran d’inscriure’s a l’espai Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Selecció/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
Per acreditar tots els requisits exigits (estudis, experiència, coneixements orals i escrits de català i d’anglès, carnet de conduir, etc.), s’hauran de penjar els documents, en format PDF, als apartats corresponents del CV del portal de Selecció de la CCMA, abans de la finalització del termini d’inscripció. Per a l’experiència s’haurà de presentar una certificació per a cada lloc de treball o categoria professional ocupada, sobretot de l’ocupació que sigui objecte del present concurs. No serà vàlid i per tant no es computarà per als requisits o els mèrits professionals el temps de treball exercit amb un certificat global de l’antiguitat a l’empresa o la vida laboral.
Les candidatures que no adjuntin el mínim de documents que permetin acreditar els requisits establerts per a la convocatòria seran automàticament descartats.
Consulta les bases completes al document a continuació.