PROCÉS DE SELECCIÓ INTERN D’UN/A SOTSDELEGAT/DA TERRITORIAL D'INFORMATIUS A MADRID
Per incorporar un/a sotsdelegat/da dels Serveis Informatius a Madrid, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Missió
Suport al delegat/da i a la delegació amb l’objectiu que la ciutadania tingui el millor contingut informatiu de la zona/àmbit de competència de la delegació a través del servei d'Informatius 3Cat amb alts estàndard de qualitat i que el seu equip doni el millor de si mateix.
Funcions
- Organitzar amb el delegat/da l'equip de la delegació amb la finalitat d'assolir els encàrrecs i necessitats de les redacció i garantir la coordinació per fer-ho possible.
- Coordinació entre la delegació i les redaccions centrals.
- Coordinar, juntament amb de/la delegat/da, les persones de la delegació, els recursos i la seva planificació seguint les directrius establertes pel delegat.
- Porta a terme els processos d'interrelacions i comunicació interna/externa amb Barcelona establerts pel seus caps.
- Gestionar i supervisar els processos operatius de la delegació, reportant al delegat puntualment sobre la seva evolució i consecució.
- Preveure i donar cobertura als esdeveniments noticiables diaris, setmanals, mensuals i anuals amb la finalitat de poder fer una òptima planificació dels recursos, seguint els criteris i prioritats establerts pel seu cap directe.
- En coordinació amb el delegat/da, planificar les persones de la delegació amb suport del productor, d'acord amb la cobertura prevista a les finestres de televisió, ràdio i digitals, atenent les directrius i instruccions establertes.
- Aportar criteri d'actualitat per determinar, conjuntament amb el delegat, els focus d'interès periodístic i revisar les feines que es considerin d'acord amb el Llibre d'Estil i els objectius fixats.
- Controlar i impulsar el sistema de gestió establert a la delegació, reportant al delegat i coordinant-se amb l’equip de gestió (delgat-productor-sotsdelegat).
- Realitzar d’acord amb el delegat continguts per a televisió, ràdio i digitals.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són
- Disposar de contracte indefinit al 3Cat.
- Tenir categoria de Redactor/a (o equiparada) o ENG i/o estar en possessió d’una llicenciatura o grau en Periodisme, en Ciències de la Comunicació o en Comunicació Audiovisual.
- Tenir 5 anys d’experiència com a Redactor/a d’Informatius.
Idiomes*
*S’haurà de realitzar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell si no s’ha acreditat degudament el nivell.
Es valorarà
- Fortes habilitats periodístiques i ampli coneixement i interès per tot tipus de notícies i assumptes d'actualitat global.
- Capacitat assertiva de gestió d'equips.
- Capacitat d'adaptació als canvis i d'introduir noves dinàmiques i cultura d'equip.
- Experiència en canals digitals.
- Habilitats organitzatives i de planificació.
- Capacitat d'establir relacions i contactes professionals.
- Capacitat per fer cròniques i directes als serveis informatius dels diferents mitjans del 3Cat.
Condicions de l’ocupació
- Nivell H de conveni. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Sou: 72.135,32€ bruts, en còmput anual.
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 25 de setembre del 2025. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “SOTSDELEGAT/DA MADRID”.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA
Sant Joan Despí, 15 de setembre del 2025
Romà Vilanova Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans