Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2025 RESPONSABLE DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA: ESPECIALITAT COMPRES

CONVOCATÒRIA DE CONCURS DE PROMOCIÓ INTERNA DE RESPONSABLE DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA – ESPECIALITAT COMPRES PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA

Característiques del lloc de treball

  • Llocs de treball: Responsable Gestió Administrativa – Especialitat Compres
  • Nivell i categoria professional: Responsable de Gestió Administrativa, nivell F
  • Departament: Compres
  • Horari: Segons el conveni d’aplicació 
  • Jornada: Jornada completa
  • Retribució anual: 52.971,207€ (segons el conveni d’aplicació)    
  • Centre de treball i localitat: C. Oriol Martorell, 1 (Sant Joan Despí) i/o Diagonal, 614 (Barcelona)

Funcions del lloc de treball

  • Gestionar el personal administratiu al seu càrrec.
  • Organitzar i supervisar els circuits administratius i tècnics associats als procediments de contractació i compres.
  • Controlar el seguiment pressupostari i realitzar els càlculs pertinents de la seva àrea d’influència.
  • Assessorar els diferents departaments de la CCMA pel compliment de la normativa aplicable a les compres del sector públic i assessorar en la gestió i tramitació dels expedients de licitació i contractació pública.
  • Gestionar i publicar la contractació menor de la CCMA i les seves empreses filials, a les diferents plataformes i registres obligats per Llei i al portal de la transparència de la CCMA.
  • Gestionar documentació administrativa amb els departaments i organismes de la Generalitat relacionada amb la contractació pública.
  • Administrar la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP) per gestionar el perfil del contractant de la CCMA i empreses filials i per poder tramitar tots els expedients de contractació de les licitacions.

Requisits d’accés a la convocatòria

  • Personal indefinit de la plantilla de la CCMA o de conformitat amb la normativa d’aplicació i la resta de requisits especificats.
  • Estar en possessió d’un títol universitari en l’àmbit de l’administració i gestió com per exemple ADE, Dret, Gestió Administració Pública, o equivalent.
  • 3 anys d’experiència en gestió administrativa de compres, en els últims 5 anys.
  • Coneixements orals i escrits de nivell de català C1 o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.   

Temari

  • Llei 9/2017 de 8 de novembre de contractes del Sector Públic.
  • Procediment de compra (Inclòs al portal intern).
  • Aplicacions corporatives específiques de  gestió i compres. 
  • Pla Igualtat CCMA (Glossari de conceptes sobre igualtat) 

 

RESPONSABLE GESTIO ADMINISTRATIVA

Període d'inscripció:  02/07/2025  a  17/07/2025
Empresa:   CCMA, SA