Procés de selecció intern d’un/a controller
Per incorporar un/a controller, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Missió
Gestionar i avaluar, amb les direccions d'estructura de la CCMA i la Fundació La Marató, els recursos econòmics per poder assegurar el compliment del pressupost i donar suport a la presa de decisions.
Funcions
- Gestionar amb els responsables de les direccions la distribució del pressupost anual i coordinar-lo amb Control de Gestió Corporatiu. Revisar i supervisar l'estructura analítica de tots els centres de cost, fer el seguiment pressupostari de manera mensual amb cada tancament comptable, reportar-lo a les direccions i a Control de Gestió Corporatiu.
- Donar suport i gestionar/supervisar tot el procediment de contractació de productores externes des de la recepció de propostes fins a la aprovació final del contracte.
- Donar suport administratiu i supervisar econòmicament les licitacions de serveis de les direccions.
- Revisar i supervisar tots els dossiers de programes i centres de cost d'estructura, elaboració i detall de Plans Inicials de Programes i fer el seguiment pressupostari de manera mensual amb cada tancament comptable, reportar-lo a la direcció i a Control de Gestió Corporatiu.
- Fer seguiment del pressupost corrent i d'inversions. Elaborar els informes mensuals de seguiment econòmic que formen part de l'informe executiu.
- Supervisió administrativa de les direccions (compres, recepcions, facturació, pagaments, vendes, etc.).
Gestió de vendes de productes de sistemes informàtics o de vendes auxiliars dels programes de ràdio.
- Elaboració i seguiment de tot el procediment de contractació d'immobles de la CCMA (concursos i posteriors contractes d'arrendaments, gestions de drets d'ús, contractació de taxacions d'immobles, interlocució amb la Direcció General de Patrimoni de la Generalitat).
- Preparació i coordinació de la informació fiscal juntament amb assessors externs per a les bonificacions per R+D+I.
- Intercanvis publicitaris. Assistència a negociació, seguiment i tancament. Contractes.
- Coordinació de la comissió de planificació producció televisió.
- Explotació de dades, elaboració de previsions i tendències (forecast), KPIs per obtenir informació útil de gestió.
Requisits
- Per a la promoció interna: Personal indefinit de la plantilla de la CCMA o de conformitat amb la normativa d’aplicació i la resta de requisits especificats.
- Formació universitària en Ciències Empresarials, Administració i Direcció d’Empreses o bé Enginyeria, Informàtica, Matemàtiques o similar, amb formació complementària avançada en l'àmbit economicofinancer.
- Experiència mínima de 5 anys en l’àmbit de la gestió i l'anàlisi de dades.
- Idiomes: Català nivell C1.
*S’haurà de fer una prova amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell si no s’ha acreditat degudament.
Es valorarà
- Estudis específics en l'anàlisi de dades.
- Capacitat d'organització i planificació.
- Capacitat de gestió de imprevistos.
- Rigor, mètode i seguiment de processos.
- Orientació client intern i extern.
- Orientació a resultats.
- Capacitat d'anàlisi, generació de conclusions i síntesi.
- Capacitat de treball amb equip.
Condicions de l’ocupació
- Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
- Horari: a torns.
- Sou: 63.565,45 € bruts, en còmput anual.
- Centre de treball i localitat: Diagonal i/o Sant Joan Despí.
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos
Humans/Selecció/Concursos fins al dia 26 de juny de 2025. S’atendran totes les candidatures i
la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Sant Joan Despí, 16 de juny del 2025
Romà Vilanova Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans