PROCÉS DE SELECCIÓ ESPECÍFIC PER A LA CONTRACTACIÓ D’UN/A GESTOR/A DE SEGMENTACIÓ I PERSONALITZACIÓ PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS (CCMA)
La Direcció d’Innovació, Recerca i Estratègia Digital té la necessitat de contractar un/a Gestor/a de segmentació i personalització en la modalitat de contracte temporal de 6 mesos.
Característiques del lloc de treball:
Lloc de treball: Gestor/a de segmentació i personalització
Nivell i categoria professional: Nivell - E
Àrea: Actius Digitals
Horari: Fix partit
Retribució anual: 47.126’219€ (brut en còmput anual)
Jornada: Complerta (35 hores setmanals)
Tipus de contracte: Temporal de 6 mesos
Centre de treball: C/ Oriol Martorell, 1- Sant Joan Despí (Barcelona)
Funcions:
- Establir criteris i metodologies per a la segmentació de clients, i executar la segmentació assegurant la coherència i efectivitat de les comunicacions.
- Desenvolupar i mantenir fluxos d'automatització que millorin l'experiència de l'usuari i maximitzin la seva participació.
- Crear informes sobre el rendiment de les campanyes de segmentació i personalització, proporcionant recomanacions per millorar els resultats.
- Coordinar els serveis externs necessaris i oferir suport als equips implicats en les millors pràctiques d'Adobe per a segmentar i personalitzar.
Requisits d’accés:
- Estar en possessió d’una titulació de Grau en Comunicació, Màrqueting Digital, Sociologia, Enginyeria o equivalent.
- Experiència mínima de 3 anys, dels últims 5, en llocs de treball relacionats amb projectes de CXM.
- Coneixements orals i escrits de nivell C1 de català o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
- Coneixements orals i escrits de nivell B2 d’anglès o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.